9 Reacties

één jaar geleden

Hii! Wat vervelend, herken het helemaal. Heb je familie of vrienden waar je op terug kunt vallen? Die eventueel een rondje met hem kunnen wandelen of fietsen? Met corona wellicht wat lastig maar iedereen gaat er natuurlijk andere mee om.. Of even in de tuin uitrazen? Heel veel sterkte en beterschap!

één jaar geleden

M’n ouders hebben het ook, dus die kunnen ook niet bijspringen jammer genoeg. Maar ik vind dat van die tuin wel een goed idee, skipak aan (als het vriest) en gaan met die banaan😉

één jaar geleden

Vind hij het leuk om te kleuren of te kleien? Of met strijkkralen/Insteekmozaïek bezig te zijn? Dat kan hij doen terwijl jij er op een stoel oid naast zit. Wat langer in bad of douche zetten als hij dat lekker vind? Gewoon lekker met het water en wat speelgoed laten klooien. Samen op de bank of in bed met een filmpje of spelletjes op de tablet? Om hem te laten uitrazen inderdaad lekker de tuin in, muziekje aanzetten en hem laten dansen, springen, etc (heb je ook filmpjes van waarbij hij mee kan doen), met de bal overrollen.. Beterschap!!

één jaar geleden

Owjee jij ook al! Hier zelfde, flinke keelontsteking en koorts (geen corona gelukkig). Peuter die zichzelf best goed kan vermaken maar ook nu extra uitprobeert omdat hij ziet dat mama niet veel kan… 🙄 Hier staat de tv veel aan, al kijkt hij niet heel de tijd en geeft hem blijkbaar iets van afleiding 🤷🏼‍♀️ Verder ga ik veel bij hem zitten waar hij speelt (kussen op de grond en dekentjes erbij) Dit werkt hier redelijk ok. Gelukkig komt hij veel knuffelen en probeert hij mij ook te helpen met drinken aangeven 😂 T is echt ff rot, maar gaat gelukkig weer voorbij! Beterschap 😘

één jaar geleden

Ik heb toen dit gedaan. Gekleurde A4tjes in een boog op de grond. En een kleine bal. Kon ze meteen de kleuren goed oefenen. Kon zich ook zelf even bezighouden. Beterschap

één jaar geleden

Reactie op Pink27

M’n ouders hebben het ook, dus die kunnen ook niet bijspringen jammer genoe ...
Ja toch? Is voor jezelf misschien minder fijn maar kan hij zijn energie wel ff kwijt

één jaar geleden

Reactie op mikeheins

Ik heb toen dit gedaan. Gekleurde A4tjes in een boog op de grond. En een kl ...
Ziet er wel leuk uit! Wat heb je aan de zijkant gemaakt zodat het blijft staan?

één jaar geleden

Allemaal enorm bedankt en lynn82 jij ook ook beterschap! Ik heb wel aardig wat tips gekregen, dus we gaan vandaag vol goede moed opnieuw in!

één jaar geleden

Reactie op Pink27

Ziet er wel leuk uit! Wat heb je aan de zijkant gemaakt zodat het blijft st ...
Ik heb het een beetje omgevouwen zodat ik de tape goed kon plakken