30 Reacties

5 jaar geleden

Argh herkenbaar dilemma! Ik maak dan toch wakker. Ze wordt sowieso even wakker als ik haar neerleg. En poep is slecht voor haar huid. Met een volle buik valt ze zo weer in slaap. Ik heb dit dilemma bij het badderen.

5 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Argh herkenbaar dilemma! Ik maak dan toch wakker. Ze wordt sowieso even wak ...
Bedoel je wakker maken of het bad maar een dagje extra overslaan? Die ken ik ook inderdaad 😅

5 jaar geleden

Ik maak m’n dochter wakker, en daarna hou ik haar nog even bij me totdat ze weer in slaap valt🤗

5 jaar geleden

Ik zou haar persoonlijk gaan verschonen.

5 jaar geleden

Verschonen

5 jaar geleden

Ik herken dit ook maar mijn kleine man wilt niet verder drinken met een volle luier

5 jaar geleden

Bedoel je wakker maken of het bad maar een dagje extra overslaan? Die ken i ...
Ja precies! Te dicht op de voeding wordt 1 schreeuwpartij, te dicht na de voeding is spugen. Maar dan ligt ze zo tevreden te slapen... dan wacht ik idd maar een dagje.

5 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Ja precies! Te dicht op de voeding wordt 1 schreeuwpartij, te dicht na de v ...
Gister had ik zelfs het grote bad al vol en klaar om te gaan, besloot meneer ineens dat hij toch wel in de avond kon slapen 😂

5 jaar geleden

Verschonen! Anders krijg je kapotte billen

5 jaar geleden

Gister had ik zelfs het grote bad al vol en klaar om te gaan, besloot menee ...
Zucht😂😂 oke... vooruit dan maar.... Ik moet het badderen ook echt opstarten 2,5 uur na een voeding. Anders gaat haar volume echt naar standje burenruzie😉

5 jaar geleden

Verschonen! Anders kunnen ze luier uitslag/kapotte/rode billen krijgen. En dan ben je nog verder van huis. Dan is t krijsen bij elke keer plassen🙃🙂

5 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Argh herkenbaar dilemma! Ik maak dan toch wakker. Ze wordt sowieso even wak ...
Ik ook!! Zo lastig!

5 jaar geleden

Verschonen. En hier wordt na een poepbeurt niet in slaap gevallen maar wordt gekrijst

5 jaar geleden

Ahhh lastig hè! Toch verschoon ik wel, heb 1x een uitzondering gemaakt toen hij echt een héél slechte dag had, toen heb ik hem een half uur laten slapen voor ik hem ging verschonen. Maar normaal gesproken gaan we meteen voor een schone luier zodra ik wat geknetter hoor 😁

5 jaar geleden

Hier ook poept meneertje soms tijdens voeding en soms 3uur s'nacht 🙈 Als flessje nog niet op is, verschoon ik tussendoor als hij een boertje laat. Nog geen boertje leg ik hem een beetje schuin met een kussen of doekje onder zijn hoofd medio borst om spugen te verkomen. Flesje hou ik effe warm in het flessenwarmer of mok heet water. Na verschonen drinkt hij verder en valt hij in slaap. Vanochtend had ik eerst verschoond daarna flesje gegeven, medio voeding was meneertje hard aan het werken voor een leuke cadeautje in de luier. Was weer verschonen voordat we vertrokken om de oudste naar school te brengen. Maar ik zo verschonen, anders idd uitslag aan de billen. Is niet fijn voor de baby. Als die slaap heeft, valt die zowiezo daarna in slaap. Die van ons dan...

5 jaar geleden

Als hij tijdens de voeding gaat poepen, stop ik met voeden en laat hem eerst uitpoepen. Na het verschonen maak in de fles af. Poept hij vlak na de voeding en zou hij slapen verschoon ik hem wel ook al slaapt hij

5 jaar geleden

Dilemma, dilemma... S avonds/s nachts verschonen. Dan slaapt ze langer door. Dan wil ik haar niet zo lang in een volle luier laten liggen, en niet het risico lopen dat ze er toch wakker van wordt als ik net m'n ogen dicht heb.. Overdag.. ja.. op gevoel... Meestal verschoon ik haar dan alsnog wel binnen een uur.

5 jaar geleden

Reactie op Dame

Dilemma, dilemma... S avonds/s nachts verschonen. Dan slaapt ze langer door ...
Als ze er last van heeft meld ze zich wel toch? Ik laat mijn zoontje lekker slapen, als hij nog slaapt heeft hij er kennelijk ook geen hinder van.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem2468

Als hij tijdens de voeding gaat poepen, stop ik met voeden en laat hem eers ...
Dit doe ik ook

5 jaar geleden

Ik zelf zou verschonen😅