25 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er eentje gekocht en ben er stapel verliefd op! 😍

3 jaar geleden

Ik heb ook een verschoonmand besteld, vond hem zoooo mooi!!

3 jaar geleden

Ik heb beide. Aangezien ik denk dat mijn vriend ons zoontje niet zie verschonen in een verschoonmand. Ik heb de mand afgelopen weekend bij de kwantum gekocht. Daar was die in de aanbieding voor €25,-

3 jaar geleden

Ik vind het prachtig zo’n verschoonmand, het lijkt mij alleen niet zo praktisch omdat het lastig schoon te maken is. Bij een ongelukje kun je met een aankleedkussen de hoes makkelijk in de was gooien en het kussen je eenvoudig afspoelen. Ik ben dus toch maar voor de praktische keuze gegaan. :)

3 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Ik heb beide. Aangezien ik denk dat mijn vriend ons zoontje niet zie versch ...
Wauw goede tip!! Heb je er ook een ‘matrasje’ in liggen? Of iets van een doek ofzo?

3 jaar geleden

Ik vind het prachtig zo’n verschoonmand, het lijkt mij alleen niet zo prakt ...
Klopt! Dat is ook mijn twijfel ja.. Al las ik ergens dat je zo’n mand bijv in de douche kunt uitspoelen en dan laat drogen.

3 jaar geleden

Ligt er ook beetje aan hoe lang je er mee wilt doen, je moet je kind nog heel lang verschonen en als Ze anderhalf zijn lijkt me dit niet meer te passen, vind het ook zoooo mooi 😍

3 jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee! Vind ze wel echt heel erg tof. Alleen in mijn omgeving al van meerdere gehoord dat het praktisch gezien niet heel goed werkt. Ik ben dus gewoon voor een kussen gegaan

3 jaar geleden

Oké ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich dit afgevraagd heeft!

3 jaar geleden

Nu voor 25€ bij kwantum in het licht en donker

3 jaar geleden

Ik vind het prachtig zo’n verschoonmand, het lijkt mij alleen niet zo prakt ...
Op het matras zit een beschermer die je los kan kopen, als je er 2 koopt kan je ze afwisselen en in de wasmachine doen. Ik heb de mijne van babypark weet niet hoe dat zit bij anderen winkels.

3 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet echt heel praktisch eigenlijk. Wel echt héél mooi zeg 😍 Gewoon voor de sier kopen en aankleedkussen alleen tevoorschijn halen bij het verschonen? 😂

3 jaar geleden

Wij hebben het beide aangeschaft. Idd omdat het mooi staat in de baby kamer deze mand en in het begin kan dit makkelijk! Het kussen hebben wij vooral voor na het baden en voor als het groter is. 1 tip koop puppy training matten bij de action leg die in de mand of op het aankleed kussen, mocht er ene ongelukje gebeuren gooi je deze doek gewoon weg. Scheelt je een berg wassen en verschoning hoezen kopen 😉

3 jaar geleden

Ik heb beide hier liggen, een aankleedkussen voor op de commode en de verschoonmand voor beneden op de tafel of of de bank.. Nu word ons zoontje pas in oktober geboren dus even afwachten hoeveel we hem gaan gebruiken..

3 jaar geleden

Reactie op DB2018

Wauw goede tip!! Heb je er ook een ‘matrasje’ in liggen? Of iets van een do ...
Ik ben inderdaad van plan om een matrasje te kopen. Vgm zag ik een betaalbaar matrasje op de site van mamaloes babysjop 😊.

3 jaar geleden

Ik heb ook het mandje bij de kwantum gekocht voor op de commode met een matrasje bij grasonderjevoeten.nl voor 23,95 . Ik ga er een hydrofiele doek onder doen als we gaan verschonen en voor beneden hebben wij gewoon een verschoonkussen! Het staat zo schattig 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Thocey

Ik heb ook het mandje bij de kwantum gekocht voor op de commode met een mat ...
Zo leuk he! 😍 Welke maat matras heb jij erin liggen?

3 jaar geleden

Reactie op Sophie Rossen

Nu voor 25€ bij kwantum in het licht en donker
Dankje voor je tip!! Ik heb hem nu ook besteld 😜

3 jaar geleden

Reactie op DB2018

Zo leuk he! 😍 Welke maat matras heb jij erin liggen?
Dit is maat 70 x 32 cm! Ietsje pietsje kleiner, maar niet storend 😊

3 jaar geleden

Ik zou nog een kussen achter de hand houden voor als je kindje wat groter is. En weet dat baby opmerkelijk ver kunnen poepen 😲 en hij dan niet makkelijk schoon te maken is. Ik had het bijnde eerste in de gordijnen. 1m verderop, middenin de nacht.🥱