25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben zowel een mand als een kussen. Mand voor boven en onze kleine paste er tot ruim een jaar in. Kussen is voor beneden. In de mand moet je wel een lekker dekentje of matrasje leggen want anders is het echt te hard. Alleen een inlegger voldoet niet.

3 jaar geleden

Reactie op Thocey

Dit is maat 70 x 32 cm! Ietsje pietsje kleiner, maar niet storend 😊
Ik ben ook aan het twijfelen om die te halen.. maar is het zacht genoeg? Of moet je er dan nog iets extra's onder leggen..?

3 jaar geleden

Reactie op MEG12

Ik ben ook aan het twijfelen om die te halen.. maar is het zacht genoeg? Of ...
Ik twijfel ook een beetje of er nog iets onder moet.. In het openbaar of op een verschoonmatje heb je ook niet altijd een zachte ondergrond zoals een verschoonkussen.. maar ik wil ook niet dat het zeer gaat doen natuurlijk!

3 jaar geleden

Denk je eraan bij een spuitluier dat je de stukjes uit het riet/bamboe of waar het precies van gemaakt is, moet vissen? 😜

3 jaar geleden

Het grote verschoonkussen van IKEA is ideaal! Lekker groot, waardoor wij het tot voor kort nog steeds gebruikten met aankleden/ afdrogen van onze driejarige. De opstaande stevige randen maken het ook extra veilig met wilde draaiers. Ze blijven immers niet klein, schattig en rustig liggen. Ik heb er het overtrek van de boxmatras omheen gedaan, omdat een standaard omtrek net te klein is. Nu maak ik er voor het broertje zelf nog een van wafeldoek. Notabene: wij hadden eerst zo'n standaard verschoonkussen (van HEMA bijv), maar die van IKEA is zó veel praktischer.