8 Reacties

één maand geleden

Ik denk toch voor de harde aanpak en samen de speen weggooien. Zeggen de speen is voor de baby’s en jij bent nu al heel groot. En dat ze hem dan zelf weg gooit. Zodat je ook kan zeggen nee de speen is weg weet je nog? Gelukkig begrijpen ze op deze leeftijd al erg veel😊 wie weet werkt dat nog in z’n voordeel in de avonden!

één maand geleden

Ik heb nooit echt begrepen waarom er altijd zo word gepusht om die speen weg te laten. Wie heeft daar precies last van? Ik laat het gewoon voor nu en ik zie wel als hij er klaar voor is ik ga geen strijd aan vind dat zielig en onnodig

één maand geleden

Wij hebben de speen "opgestuurd" naar de ooienvaar. Volgende ochtend lag er een cadeautje voor haar. Ze heeft er nog wel naar gevraagd in het begin en het slapen ging iets moeilijker, maar nu ze eraf is slaapt ze in de nacht echt veel beter! Is al wel bijna een jaar geleden denk ik inmiddels.

één maand geleden

Reactie op Dees90x

Ik heb nooit echt begrepen waarom er altijd zo word gepusht om die speen we ...
Haar boventanden staan heel erg naar voren. Op deze leeftijd kan het gebit nog wat teruggroeien

één maand geleden

Reactie op Xryanne1992

Haar boventanden staan heel erg naar voren. Op deze leeftijd kan het gebit ...
Die van hem ook maar niet nieuwe tanden kan dat terug nog en anders gewoon een beugel hoor haha komt wel goed!

één maand geleden

Reactie op Dees90x

Die van hem ook maar niet nieuwe tanden kan dat terug nog en anders gewoon ...
Met nieuwe tanden bedoel ik als tie gaat wisselen

één maand geleden

Reactie op Dees90x

Ik heb nooit echt begrepen waarom er altijd zo word gepusht om die speen we ...
Eens ☺️ Bij ons ook nog.. ze geven zelf wel aan wanneer ze er klaar mee zijn. En het verhaal van die tanden.. het wordt pas een ding als ze hebben gewisseld, maar vaak hebben ze er dan al zelf afscheid van genomen tegen die tijd. Alles moet tegenwoordig volgens boekjes; flessen afbouwen volgens een schema van “experts”, speen weg “want ze zijn al zo groot”……. Zelf die boekjes nooit aangehouden en dit alles gaat vanzelf zonder enige moeite ervoor te doen..

één maand geleden

Reactie op Proud mom ♡

Eens ☺️ Bij ons ook nog.. ze geven zelf wel aan wanneer ze er klaar mee zij ...
Ja precies!