53 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het donderdag en vrijdag verteld aan onze ouders. Super fijn omdat we met beide goed contact hebben en vaak eten of op de koffie komen dat ze het weten en niet hoeven liegen! Rest moet nog wel even wachten!

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken, weet het net en zit er vooral mee: wanneer vertellen we het de aanstaande grote broer. Hij is ruim 4 en een gigantische kletskous. Ik wil het hem graag vertellen, maar ben bang dat hij het niet geheim kan houden. En hoe reageert hij als het onverhoopt mis gaat?

4 jaar geleden

Ik ben 4 weken en letterlijk iedereen weet het al 🤣

4 jaar geleden

Mijn ouders en zus weten het al. Meteen verteld op de dag van de test. Voor de rest wacht ik even de eerste echo af.

4 jaar geleden

Wij gaan de eerste echo afwachten 😊

4 jaar geleden

Hoi Allen, ook ik meld me bij de club! Gisteren positief getest. Met 3 testen en vandaag nog 2 haha. Als het goed is4+ 5dagen. Nog geen kwaaltjes behalve opgeblazen gevoel, beetje een zere buik en gespannen borsten. Zoooo onwerkelijk,spannend en nieuw dit. Zal het goed gaan? (Eerste kindje) Als ik al zeg eerste kindje, denk ik al; Whuuuut. 😶👍😍 Blij om dit forum te hebben!

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hoi Allen, ook ik meld me bij de club! Gisteren positief getest. Met 3 test ...
Gefeliciteerd en join the club! 😄

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hoi Allen, ook ik meld me bij de club! Gisteren positief getest. Met 3 test ...
Oh en wat betreft vertellen, weten wij het echt nog niet... Het liefst wil ik het met iedereen delen. 2 vriendinnen weten er van, dus die zal ik wel niet onder ogen kunnen komen haha. Lastig!!

4 jaar geleden

Ik wil het ook dolgraag vertellen vooral aan mijn moeder! Maar ik/wij hebben ervoor gekozen de eerste echo (over 3 weken) af te wachten.. Als ik die heb gehad en het goed lijkt te zijn/gaan ga ik meteen het nieuws vertellen. Vind het heel moeilijk om mn mond te houden maar ik ben ergens heeeel bang dat het mis gaat!

4 jaar geleden

Hi meiden, gefeliciteerd allemaal. Ik dacht dat ik gek werd maar ik lees dat iedereen bang is. Ik probeer ook echt positief te zijn, maar wordt vaak afgeleid door angst. Ik heb besloten dat ik het na de eerste echo aan ouders/broer/ beste vrienden wil vertellen. Mijn vriend had het allang aan iedereen willen vertellen haha maar ik heb hem kunnen overhalen nog heel even te wachten :)

4 jaar geleden

Reactie op Simone_

Ik ben 5 weken, weet het net en zit er vooral mee: wanneer vertellen we het ...
Heeel herkenbaar! Hier een aanstaande grote broer van 6, die al maanden zeurt om een broertje of zusje🙈 we wachten zowieso tot de 1e echo, als dat allemaal goed lijkt nemen we hem denk ik mee naar de 12 weken echo, en vertellen het hem daar net voor.. denk ik🤗

4 jaar geleden

Wooohooo! Vandaag pas 5 weken. Maar toch Manlief zover dat we het toch deze week aan onze ouders & zusjes gaan vertellen. In het kader van #ican'twait. Zooofijn om het dan te mogen delen!

4 jaar geleden

Bij de zwangerschap van mijn eerste was ik zo blij dat ik het zo graag wilde vertellen aan iedereen. Mijn man had zoiets nou wacht nog maar even mee. Toch met 5weken verteld aan mijn Ouders/broers en schoonzussen. Met 7 weken aan mijn schoonmoeder en schoonzus.. Mijn schoonvader en zijn gezin paar dagen later en de rest vd wereld pas met 10-12weken. Wij hadden voorgenomen om met de volgende zwangerschap nog even te wachten en even de spanning voor ons te houden. Maar helaas kreeg ik een miskraam, en daarna weer hetzelfde liedje. Nu zijn we weer voorzichtig blij en voel me al wel iets beter over deze zwangerschap maar toch.... Zelf wil ik nog heel graag niet vertellen vanwege de miskramen. Maar omdat wij bij de eerste zo vroeg waren met het vertellen, wil ik het nu ook vertellen zodat de zwangerschap wel zich stand zal houden.. Ik weet het zit gewoon tussen m'n oren. Dus ja 2 gevoelens... Wel of niet... Ik hoor al wat mijn man zegt....... Geniet van de zwangerschap voor je het 't weet zijn ze alweer bijna 3 jaar X