70 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ongepland zwanger mijn kans was minder dan 25% door alle chemos maar toch z ...
Gefeliciteerd das altijd leuk nieuws!

4 jaar geleden

Reactie op Ankes

Zo raar is het toch niet dat je het niet kan aanpassen door het jaar heen? ...
Ik heb nooit hele dure verzekering moeten hebben omdat alles van chemos tot behandelingen van kanker vergoed werden.. dus sorry maar vindt je opmerking best wel pijnlijk overkomen met je Ferrari behandelingen🤷🏾‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Gefeliciteerd das altijd leuk nieuws!
Dankjewel! Was heel onverwachts maar zeer welkom echt een wondertje ❤

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik heb nooit hele dure verzekering moeten hebben omdat alles van chemos tot ...
Ik val ook niet jou persoonlijk aan :-) ik reageer meer op de algemene trend in dit topic rondom verzekeringen

4 jaar geleden

Reactie op Ankes

Ik val ook niet jou persoonlijk aan :-) ik reageer meer op de algemene tren ...
Ik vindt het wel appart dat je niet meer kan aanpassen niet iedereen plant dit. En moet je dan bij andere verzekeeing zitten om wel door hele jaar module bij te kunnen zetten. Vindt maar appart. Goed om te weten dat algemeen is maar voelde heel erg gericht naar mij aangezien ik ook de topic ben begonnen.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik vindt het wel appart dat je niet meer kan aanpassen niet iedereen plant ...
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik werk zelf in de verzekeringswereld en verzekeren is niet voor niks een ‘risico’ dat je verzekerd. Als je je auto hebt verzekerd, betekent het niet dat je dat jaar een schade hebt. Dan betaal je dus ook in principe ‘voor niks’. Dat is eenmaal het risico. Dus snap wel wat Anke bedoelt.. veel mensen nemen de laagste verzekering (goedkoop) en zijn dan vaak boos als iets niet is verzekerd, zonder zich van te voren in te lezen. Dat is niet naar jou bedoeld !

4 jaar geleden

Als je zwanger bent kan je met een verklaring van de verloskundige je verzekering verhogen. Zo kan je alsnog de kosten dekken voor de extra (ziekenhuis)kosten

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Dankjewel! Was heel onverwachts maar zeer welkom echt een wondertje ❤
Nou zeker . Lekker van genieten.

4 jaar geleden

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik werk zelf in de verzekeringswereld en ver ...
Ja dit klopt idd! Verzekering, en vooral de aanvullende verzekeringen’ is niets anders dan ‘risico’ inkopen. Dus het handigste is om eind van ieder jaar opnieuw te beoordelen wat je verwacht nodig te hebben en op basis daarvan te kiezen. En als je voor je n kindje wil gaan (of iig stopt met de pil) dan is het wel belangrijk dat risico te kopen. Anders zou je een mobiele telefoon kopen zonder verzekering en hem de dag dat je hem laat vallen, alsnog verzekeren.. dan zijn verzekeringsbedrijven binnen n paar maanden failliet denk ik 😉 En idd, bijvoorbeeld chemo’s en kankerbehandelingen worden volgens mij allemaal vergoed vanuit de basisverzekering. Maar het is wel super belangrijk om ieder jaar te kijken welk aanvullend ‘risico’ je ook nog wil verzekeren.. Maar 1 voordeel, dit vergeet je wss nooit meer 😉

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ja dit klopt idd! Verzekering, en vooral de aanvullende verzekeringen’ is ...
Precies wat ik bedoel inderdaad !! Alleen door joh beter verwoord hahaha. En chemo’s etc worden inderdaad vanuit de basis vergoed, met inhouding van het eigen risico. En idd, zo’n ‘foutje’ maak je geen 2e keer 🥰