16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het ook wat sneller, maar ik dacht dat het miss ook te maken heeft in mijn geval met niet naar de kapper kunnen 🤣. Heb een kort kapsel (inmiddels lang 😑) dus altijd mn haren los, ook erg dik haar wat normaal dus iedere 8 weken even geknipt en flink uitgedund werd. Ik ben 16 weken geleden bevallen dus nu ook al 16 weken niet naar de kapper. Maar zou misschien ook wel iets hormonaals kunnen zijn 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Ik enorm! Kom er echt zot van, heb al verschillende shampoos geprobeerd en gebruik nu een shampoo tegen roos, die mijn haar ook uitdroogt. Ben al blij dat ik niet alleen ben dus 😅

5 jaar geleden

Is iets hormonals dames 😪 Vrouwen zien toch af : - terug ongesteld - haar uitval - nagels die breken - vettig haar - stemmingswisselingen .. Zou gelijk weer zwanger willen zijn 😂

5 jaar geleden

Reactie op Grilsmom

Is iets hormonals dames 😪 Vrouwen zien toch af : - terug ongesteld - haar ...
Wauw maar echt

5 jaar geleden

Hier ook! Ook heel dik haar ineens en het zit voor geen meter😂😂😂 sinds een paar weken begint m’n haar ineens uit te vallen... mijn zoon is ook 15 weken

5 jaar geleden

Jaaaaaa ph zo herkenbaar! In de zwangerschap hoefde ik het maar 2x p week te wassen, ik blij😀😀en na mijn bevalling was het zo weer vet🙄.. baal dr van en een uitval ook ja maar dat weet ik nog van wel van de vorige keren.. helaas

5 jaar geleden

Ja, helaas hier hetzelfde verhaal 🙈 Ook dat haaruitval. Bah! Helaas weinig aan te doen!

5 jaar geleden

Yep en enorm veel haaruitval ook jammer genoeg

5 jaar geleden

Ik hoop dat ik nog haar heb dat vettig kan worden😂 die haaruitval is zo erg bij mij!

5 jaar geleden

Ja enorm snel vet haar. Patat pakken kan je erin🙈 ook droge hoofdhuid

5 jaar geleden

Ja ik heb dat ook! Wordt nu eindelijk wat minder snel vet (baby nu 15 weken).. komt door de hormonen zei mijn kapster. Heb nu shampoo bij de kapper gekocht die helemaal natuurlijk is zonder parabenen ofzoiets en dat helpt wel! Ik had eerst een verzorgende shampoo voor droog/pluizig haar omdat ik dat eigenlijk heb, de kapster zei dat dat het alleen maar erger maakt, dus misschien tip om te wisselen ook van shampoo?

5 jaar geleden

Jep en de haaruitval is ook echt niet normaal!

5 jaar geleden

Haaruitval is ook begonnen...

5 jaar geleden

Vooral veel haaruitval. Vettig haar had ik meer meteen na de bevalling

5 jaar geleden

Vettig haar idd en droge hoofdhuid hier, weinig last van haaruitval gelukkig. Wel zit mijn haar echt minder mooi dan het deed voor en tijdens de zwangerschap. Mijn krullen willen niet echt meer krullen 🙃

5 jaar geleden

Ja jeetje wat een haaruitval hier. Lijkt alsof ik niks overhou