4 Reacties

2 jaar geleden

Wij vinden wandelen ook heel fijn. Mijn partner soms wel soms niet. Soms wilt ie gewoon even lekker thuis blijven, andere keren stelt hij zelf voor om te gaan wandelen. Scheelt misschien ook dat we een hond hebben, we moeten soms wel wandelen.

2 jaar geleden

Mijn man houdt sowieso niet van wandelen met of zonder ons 😂. Ik vind het zelf wel lekker en ga vaak met ons zoontje bij het strandje of bos wandelen & terrasje pakken. Soms ga ik samen met mijn moeder of vriendin.

2 jaar geleden

Soms wel, soms niet. Meestal combineren we het even met een winkelbezoekje of eendjes voeren want alleen wandelen vind ie maar saai😅

2 jaar geleden

Wij proberen elke dag wel te wandelen met die kleine. Binnen is ook maar binnen en ze wil zelf ook zo graag naar buiten. Eerst in de wagen en gewoon leuk om haar van alles te laten zien, en ze was altijd moe van alle indrukken 😊 nu wil ze natuurlijk zelf lopen en ontdekken of op het fietsje zitten (met duwstang), is wel vermoeiender voor onszelf haha maar zolang het niet regent gaan we wel! Ik ben nu zwanger van de tweede dus soms gaat mijn vriend dan alleen omdat ik te moe ben, hij vindt het wel leuk dat hij meer interactie heeft met haar dus gaat dan ook naar speeltuintjes of glijbaantjes in de buurt. En als we allebei suf zijn dan maar gewoon in de tuin 😜 (maar dat is ook vermoeiend want we hebben een groot konijnenhok waar ze dan steeds in/tussen kruipt en deurtje open deurtje dicht etc😆).