85 Reacties

4 jaar geleden

Ik neem multivitamine van Solgar (hier zit foliumzuur en vitamine D in), calcium, omega 3 visolie

4 jaar geleden

Ik slik davitamon compleet mama ( zo ongeveer 😝)

4 jaar geleden

Ook vit b12 schijnt goed te zijn

4 jaar geleden

Ik neem omnibionta pronatal en nog foliumzuur erbij

4 jaar geleden

Ik slik extra vitamine D, omdat ik voor getest ben en dit veel te weinig had. En vitamine b12 slik ik er extra bij

4 jaar geleden

Ik gebruik de Kruidvat multi zwanger tabletten. En daarnaast van Holland and Barrett vegetarische multivitamine en tabletten (ik ben vegetariër).

4 jaar geleden

Ik slik Zwanger Compleet van Essential Organics en Vitamine D 😊

4 jaar geleden

Ik slik ook de davitamon compleet mama

4 jaar geleden

Ik ben zo onzeker over alles.. Ik hoorde dat visolie ook heel belangrijk is, zit dat in e davitamon compleet mama ook?

4 jaar geleden

Hier ook davitamon mama compleet.. slikte eerder elke dag b12 en magnesium ivm wat lichamelijke klachtjes, mee gestopt toen ik met de davitamon begon. Alleen krijgt mijn lijf weer kuurtjes, dus ga het er weer bij nemen. Kan volgens mij geen kwaad.. mocht iemand denken van wel, hoor ik dat graag!

4 jaar geleden

Reactie op Oktoberbaby2020

Ik slik ook de davitamon compleet mama
Ja ik ook, zit volgens mij alles in wat je nodig hebt voor zover ik weet

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ja ik ook, zit volgens mij alles in wat je nodig hebt voor zover ik weet
Daarom, was volgens de verloskundige prima. Calcium tabletten slik ik niet omdat ik genoeg melkproducten binnen krijg

4 jaar geleden

Ik slik gravitamon zitten mineralen en vitames in. Iemand nog andere suggesties?

4 jaar geleden

Op aanraden van mijn fysio Prenafem van Orthica en daarbij b complex + c van essential organics. Hierin zouden minder onnodige toevoegingen zitten die bijvoorbeeld wel in davitamon zit (die had ik eerst)😊

4 jaar geleden

Op aanraden van de orthomoleculair therapeut: vitakruid multi dag & nacht mama! Ivm volledige opname en niet-synthetische vitamines. Ortica was ook goed zei ze!

4 jaar geleden

Ik slik folaat en vitamine B12 (methyl en adenosyl) van www.vitamineb12.nu folaat is de beste vorm van foliumzuur en kan alleen opgenomen worden in het lichaam in combinatie met vitamine B12 dus dit is wel echt een aanrader (bron, mijn gyno) daarnaast slik ik vitals multivitamine mamma, D3 capsules, krill olie (soort omega visolie) capsules en probiotica (ook van vitals) in capsule vorm. Dit allemaal op advies van mijn Gynaecoloog dus kan niet anders dan goed zijn toch!

4 jaar geleden

Reactie op leonoor-24

Ik slik folaat en vitamine B12 (methyl en adenosyl) van www.vitamineb12.nu ...
Ik slik ook de Vitals Elke Dag mama. Maar begreep dat je hiernaast niet meer foliumzuur of folaat mag slikken want dat zit al in de Vitals, anders krijg je teveel binnen. Heeft jouw gyn daar niks over gezegd?

4 jaar geleden

Reactie op KellySven

Ik neem omnibionta pronatal en nog foliumzuur erbij
Ik ook omnibionta pronatal.. maar volgens mijn gynae zit er al genoeg foliumzuur in. Je hoeft niets bij te nemen. Alles wat we nodig hebben zit in deze 2 pilletjes.

4 jaar geleden

Ik ben zo onzeker over alles.. Ik hoorde dat visolie ook heel belangrijk is ...
Er is een davitamon compleet mama met omega-3 visolie en een zonder. Ik gebruik die met omega-3 omdat ik niet graag vis eet👌

4 jaar geleden

De pre-natal multi van Solgar, speciaal voor zwangere vrouwen of die met een kinderwens. Met daarnaast extra vitamine D ook van Solgar.