85 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op leonoor-24

Ik slik folaat en vitamine B12 (methyl en adenosyl) van www.vitamineb12.nu ...
Hai Leonoor. Klopt helemaal. Heb me dit een keer goed laten uitleggen door Solgar. Folate is beter dan Folic Acid (foliumzuur) omdat het de natuurlijke vorm ervan is. Laat je alleen wel even goed voorlichten over de juiste dosering, want om met Folate op de juiste hoeveelheid foliumzuur uit te komen heb je wel meer nodig. Leuk dat er meer zich zo in verdiepen 😊

4 jaar geleden

Reactie op leonoor-24

Ik slik folaat en vitamine B12 (methyl en adenosyl) van www.vitamineb12.nu ...
Ik slik ook de Vitals elke dag mama multivitamine. Let wel op dat je nu dan niet teveel foliumzuur/ folaat binnen krijgt want zo te lezen slik je naast de Vitals ook nog apart folaat maar dit is niet nodig en teveel folaat kan je lichaam niet opnemen :). Vitamine B12 zit overigens ook al in de vitals elke dag mama!

4 jaar geleden

Reactie op JosjeN

Er is een davitamon compleet mama met omega-3 visolie en een zonder. Ik ge ...
Deze had ik eerst ook maar ben nu overgestapt naar Vitals elke dag mama. Blijkbaar zitten er in de davitamon moeilijk opneembare vitamines/ mineralen dus die plas je er eigenlijk zo weer uit. Van Vitals zijn allemaal goed opneembaar, is alleen wel een stukje duurder!

4 jaar geleden

Ik slik alleen foliumzuur en vitamineD. De rest probeer ik uit de voeding te halen door zo gevarieerd mogelijk te eten. Maar als ik onderstaande allemaal lees, maakt me dat wat onzeker😅. In het boek ‘eet als een expert -zwanger-‘ las ik dat je veel uit de voeding kunt halen zowel de vitamines als de mineralen. En bij een supplement is het alleen de vitamine. Wij eten al heel gevarieerd en vond het wel een logische verklaring. Maar twijfel nu een beetje🙄😊

4 jaar geleden

Davitamon mama compleet met visolie en foliumzuur. Advies gekregen om de hele zwangerschap te blijven gebruiken

4 jaar geleden

Ik slik alleen foliumzuur en vitamineD. De rest probeer ik uit de voeding t ...
Precies, dat doe ik ook! Heb het boek ook gelezen (fijn boek hè?😊). Ik slik daarnaast ook nog om de dag omega 3, aangezien ik zelf onvoldoende vis met omega 3 eet.

4 jaar geleden

Ik slik deze. Daar zit ook alles in.

4 jaar geleden

Reactie op Jolien___

Precies, dat doe ik ook! Heb het boek ook gelezen (fijn boek hè?😊). Ik sli ...
Ja super fijn boek! Dat is wel een goede om het om de dag te doen. Ik eet wel vis, maar is niet mijn favoriet en eet het nu puur omdat het goed is voor de baby.

4 jaar geleden

Mijn probleem is dat ik geen grote pillen niet kan doorslikken. Ik had ook de davitamin mama compleet met vis olie gehaald.. maar het lukt me gewoon niet om deze door te slikken😅 ik slik nu davitamin folium zuur en vitamine d maar weet niet wat ik hier het beste erbij kan slikken 🙈🤔

4 jaar geleden

Alleen deze tot nu toe

4 jaar geleden

Reactie op swetha

Alleen deze tot nu toe
Hier ook😉

4 jaar geleden

Deze had ik eerst ook maar ben nu overgestapt naar Vitals elke dag mama. Bl ...
Dank je voor de tip, ik zal daar naar kijken 🙂

4 jaar geleden

Op verzoek van de gynaecoloog ; gravitamon

4 jaar geleden

Multizwanger met omega 3 visolie + op advies van de verloskundige extra calcium. Dit omdat er te weinig calcium in de multivitamine zit.

4 jaar geleden

Foliumzuur 10 mcg Vitamine D Omega visolie capsules Alles automatisch bezorgd door Flindall

4 jaar geleden

Reactie op JeLo

Ik ook omnibionta pronatal.. maar volgens mijn gynae zit er al genoeg foliu ...
Oh oké want in de omnibionta zit maar 200 mcg en in de folavit 400mcg daarmee.. Mijn huisarts had dat aangeraden ondanks dat mijn waardes van mijn bloed goed waren alleen vit d was te laag..

4 jaar geleden

Gewoon de mamma van Davitamon. Zit alles in

4 jaar geleden

Foliumzuur 10 mcg Vitamine D Omega visolie capsules Alles automatisch bezo ...
Hi in visolie zit toch ook foliumzuur en vitamine D. Drink je t dan niet dubbel?

4 jaar geleden

Ik slik multi zwanger van de kruidvat, zit alles in!

4 jaar geleden

Ik slik omega 3 van Lucovitaal, en zwangerschapsvitaminen van VSM.