85 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne83

Ik slik omega 3 van Lucovitaal, en zwangerschapsvitaminen van VSM.
Lieve schat ik weet niet hoelang je die omega3 al slikt maar stop ermee!! Iemand heeft hierdoor een bloeding gehad met miskraam als gevolg hiervan. Er zit teunisbloemolie in dit wordt zwaar afgeraden wanneer je zwanger bent!!!!!

4 jaar geleden

Huh? Er zijn multi vitamines te koop voor zwangere inclusief omega 3?!?! Lijkt me geen probleem hoor

4 jaar geleden

Reactie op Jolien___

Ik slik ook de Vitals Elke Dag mama. Maar begreep dat je hiernaast niet mee ...
Nee ze heeft er niets over gezegd maar ik zal t eens checken bij dr.

4 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Huh? Er zijn multi vitamines te koop voor zwangere inclusief omega 3?!?! Li ...
Gaat om de Teunisbloemolie schat

4 jaar geleden

Ik had vandaag toevallig een gesprek met verloskundige en die zei foliumzuur, calcium, magnesium en vitamine D. Vis olie heeft ze niet genoemd, maar wel dat 2x pw vis eten goed is. En gerookte zalm van een goede visboer (niet vacuüm!!) telt ook. Ik hoop dat je hier verder mee kunt.

4 jaar geleden

Reactie op missi

Ik had vandaag toevallig een gesprek met verloskundige en die zei foliumzuu ...
Bedankt voor je reactie ! Slik je alles apart of heb je zo'n multivitamine voor zwangere vrouwen?

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe98

Lieve schat ik weet niet hoelang je die omega3 al slikt maar stop ermee!! I ...
Er zit geen tuinisbloemolie in hoor. Echt alleen visolie.

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Hai Leonoor. Klopt helemaal. Heb me dit een keer goed laten uitleggen door ...
Hoeveel folaat slik jij?

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe98

Lieve schat ik weet niet hoelang je die omega3 al slikt maar stop ermee!! I ...
Deze van hun bevat inderdaad teunisbloemolie en daarbij wordt ook gewaarschuwd dat het niet geschikt is voor zwangeren. Maar degene die ik heb bevat echt alleen visolie en geen teunisbloemolie.

4 jaar geleden

Ik heb *compleet mama van davitamon inclusief foliumzuur en omega 3 visolie*, is nu bij de etos is de aanbieding...

4 jaar geleden

Ik neem ook de multivitamine (voor zwangeren) van Solgar, zoals eerder gezegd zit hier ook foliumzuur en vitamine D in. Ik slik er van hetzelfde merk nog extra vitamine D bij, maar dit alleen omdat ik voor de zwangerschap al een tekort had.

4 jaar geleden

Hier alleen foliumzuur en probeer andere vitamines zoveel mogelijk uit noten, fruit en groenten te halen.

4 jaar geleden

Op verzoek van de gyn.

4 jaar geleden

Inhoud;

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne83

Er zit geen tuinisbloemolie in hoor. Echt alleen visolie.
Ah gelukkig maar! Sorry wou je waarschuwen voor het geval dat. Geniet van je zwangerschap🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe98

Ah gelukkig maar! Sorry wou je waarschuwen voor het geval dat. Geniet van j ...
Begrijp ik!! En dank je wel, jij ook 🙂

4 jaar geleden

Bedankt voor je reactie ! Slik je alles apart of heb je zo'n multivitamine ...
Ik heb de prenatal van vitaminstore, en een andere die calcium, magnesium en d3 combineert. Die kwamen in de prenatal te kort.

4 jaar geleden

Ik ben vegetarisch en gebruik o.a. deze multi van Supple. Deze multi bevat geen synthetisch foliumzuur maar bioactief en natuurlijk folaat. Dit is beter op te nemen in het lichaam. Daarnaast neem ik nog de Vegan Omega 3 van Artic Blue: https://www.arctic-blue.com/product/vloeibare-algenolie/

4 jaar geleden

Ik kijk graag naar de koopjez en vond nu van kruidvat eigen merk. Voor zwangeren. Puur vanwege de omega 3. Ik eet niet elke week vis. Is deze goed? Ik had eerst gravitamon. Die is 4 euro duurder

4 jaar geleden

Ik heb gister de Mom to Be lijn van Sups.suplements gehaald. Erg benieuwd! Iemand al ervaring hiermee?