85 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik mama van Davitamon , wel grote capsules maar ik vind het fijn dat het alles bevat wat je nodig hebt.

4 jaar geleden

Ik slik "zwanger" van de kruidvat. Zit ook alles in

4 jaar geleden

Ik begrijp er niks meer van. Ik was zojuist in de Holland and Barrett om visolie te kopen omdat ik het qua voeding niet red om wekelijks vis te eten. Wordt er een speciaal voor zwangere vrouwen een capsule aangeboden mét teunisbloemolie?!? Ik heb het niet gekocht omdat het juist wordt afgeraden🤷🏼‍♀️ Schiet mij maar in de kerstboom, ik ga mezelf wel verplichten om vis te eten🤣

4 jaar geleden

Hoi, ik slik dagelijks 1 capsule hiervan

4 jaar geleden

Dit is wat erin zit 😄

4 jaar geleden

Reactie op CBB86

Hoi, ik slik dagelijks 1 capsule hiervan
Deze slik ik ook. Voel me er prima bij!

4 jaar geleden

Reactie op CBB86

Hoi, ik slik dagelijks 1 capsule hiervan
Die heb ik ook.

4 jaar geleden

Ik heb de multi vitamines met omega3 vetzuren van de etos huismerk

4 jaar geleden

Ik gebruik gravitamon

4 jaar geleden

Reactie op CBB86

Hoi, ik slik dagelijks 1 capsule hiervan
Ik ook op advies van de vlk

4 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Ik ook op advies van de vlk
Ook gravitamon ? Ik heb op advies van de gynocoloog

4 jaar geleden

Ik slik prenafem van Orthica. Dit is een multi met foliumzuur.

4 jaar geleden

Ik slikte bij de vorige zwangerschappen de compleet mama van davitamon, maar hoorde toen op t einde dat daarvan de vitamines moeilijk door het lichaam worden opgenomen. Nu slik Ik de prema fem van orthica. Slikken jullie het de hele zwangerschap door? Ik heb dat vorige keren wel gedaan incl. De borstvoeding. Maar nu las ik een artikel dat foliumzuur na het eerste trimester meer kans geeft op obesitas bij de baby (Dat is nog maar gebaseerd op 1 studie). Dus ik twijfel wat ik moet doen. Ik baar wel grote babies van 9 pond, dus ben al op dieet gezet door de verloskundige (ikzelf heb normaal maatje 36/38 maar kom enorm aan met zwangerschap)

4 jaar geleden

Ik slik de zwangerschaps multivitaminen van Kruidvat. Daar zit alles in en is redelijk goedkoop.

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Ik slikte bij de vorige zwangerschappen de compleet mama van davitamon, maa ...
Ik heb in dit draadje meerdere keren gelezen dat die van Davitamon niet goed zijn, waar hebben jullie die info gevonden? Volgens mijn VK is er niks mis met deze pillen dus ben heel benieuwd!

4 jaar geleden

Ik slik deze.. te koop bij de tuinen (ja, noem het nog steeds de tuinen)

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik heb in dit draadje meerdere keren gelezen dat die van Davitamon niet goe ...
Mij hebben ze dat verteld bij de zwanger en fit cursus. Maar die vrouw is wel van 100% natuurlijk en is ook tegen vaccinaties

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik heb in dit draadje meerdere keren gelezen dat die van Davitamon niet goe ...
Hoi, Ik slikte ook eerst davitamon en dit vond de vk ook geen probleem. Er is denk ik Helemaal niks mee, mijn fysio zei dat hier alleen meer onnodige toevoegingen inzitten. Ik durf zo even niet te zeggen welke stofjes.

4 jaar geleden

Ik slik Prena Fem van Ortica. Wordt ook veel door orthomoleculaire deskundigen aangeraden. Mijn diëtist raadde het aan en mijn verloskundige was heel trots op me dat ik de kwalitatief goede supplementen slik die ook echt wat doen.