43 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op george2016

Ivm eerdere miskramen krijgen wij met 6/7 weken de eerste echo.
Ik ook idd, wij mogen de 17e februari- wanneer mag jij?

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Heel veel sterkte de komende tijd!
Dankjewel!

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb toevallig vandaag naar de vk gebeld waar ik destijds ook liep bij mijn zoontje. Verder loop ik onder controle bij de gynaecoloog ivm zwanger worden door OI en de vroeg geboorte van mijn zoontje. De echo heb ik met bijna 8 weken, zodat ze hopelijk een hartje kunnen zien. Dus nog 3 weken geduld, morgen ben ik 5 weken. Hopelijk heb je wat aan de antwoorden! 😊

4 jaar geleden

Ik heb inmiddels zelf 20-2 de eerste vk afspraak en echo gepland staan met 8 weken 😃

4 jaar geleden

Ik ook idd, wij mogen de 17e februari- wanneer mag jij?
Ik ook 17 februari! Nog even volhouden met wachten 😃

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Ik heb inmiddels zelf 20-2 de eerste vk afspraak en echo gepland staan met ...
Voor mij t zelfde😊

4 jaar geleden

In het dorp waar ik woon weinig keuze wat betreft verloskundige, er zit één praktijk. Mag langskomen voor echo met 8 weken, op 19 februari. De onzekerheid vind ik het ergste en het engste... Hoop zo dat het goed gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Ik heb inmiddels zelf 20-2 de eerste vk afspraak en echo gepland staan met ...
Toevallig!! Ik ook en kan serieus waar niet wachten 😩 xx

4 jaar geleden

Reactie op DMSY❤️

Toevallig!! Ik ook en kan serieus waar niet wachten 😩 xx
Wat leuk! Gedeelde smart 😉 Vind het ook nog een heel eind weg...

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Wat leuk! Gedeelde smart 😉 Vind het ook nog een heel eind weg...
Oh ik dus ook 20 feb! Echt ellendig dat moeten wachten he...die onzekerheid! 😅 succes met wachten....😊

4 jaar geleden

Bij de gynaecoloog wordt de eerste echo ingepland rond 7/8 weken. Ik heb op 19 februari een afspraak... spannend!😊

4 jaar geleden

Eerste echo staat gepland op 12-03. Volgens de berekening dan 10,5 week zwanger. Persoonlijk lijkt het me dan mooier omdat je bij goed geluk het hartje kunt horen/zien. Dat maakt het iets 'echter' voor m'n gevoel. 😊 Is voor iedereen natuurlijk verschillend. De VK gekozen op basis van nabijheid en ook qua informatie wel duidelijk en helder, daar hou ik wel van.

4 jaar geleden

Mijn verloskundige heb ik gekozen op basis van mijn vorige keuze. Gewoon een goed gevoel.. en ons tijdens onze laatste zwangerschap ben ik daar ook onder controle geweest. Ik mag 9 maart dan ben ik 10 weken :)

4 jaar geleden

Ik mag 7 februari langskomen voor een echo ben dan 6 weken en 2 dagen

4 jaar geleden

Eerste echo staat gepland op 12-03. Volgens de berekening dan 10,5 week zwa ...
Eerder is het hartje ook al te horen. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik een vroege echo (bij de verloskundige) rond 7 weken voor de levensvatbaarheid. Dan laten ze het hartje ook zien/horen :)

4 jaar geleden

Ik ga 18 feb naar de verloskundige, dan ben ik 6+6 als het goed is.. 🤞🏻

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. Vanwege twijfel van termijn zwangerschap. Deze kon 9+4 of 5 zijn. Eerste was het niet, tweede kon nog niet correct worden vastgesteld, daar was het nog iets te vroeg voor. Nu over 2 weken weer terug. Zo blijft het spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Run2020

Vandaag mijn eerste echo gehad. Vanwege twijfel van termijn zwangerschap. D ...
Pfff ik zou vandaag 7w moeten zijn en had een echo. Eerst een leeg zakje te ziet, daarna na wat gedraai wel iets meer te zien, maar (nog) geen kloppend hartje. Waarschijnlijk minder lang zwanger. Nu over 3 weken pas terugkomen. Wat een onzeker gevoel geeft dit. 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Run2020

Pfff ik zou vandaag 7w moeten zijn en had een echo. Eerst een leeg zakje te ...
Spannend! En wat zullen die 3 weken dan weer lang duren... Sterkte met wachten. Ik duim voor je!

4 jaar geleden

Wij hebben de verloskundige uitgezocht op gevoel en locatie. Dichtbij huis maar ook bij ons werk. Ik heb pas bij 10+2 eerste echo, eerder wilden ze echt niet. Ik vind het ook onwijs spannend! Nog anderhalve week wachten en dan hopen we een kloppend hartje te zien.