20 Reacties

5 jaar geleden

Ik hou ook vocht vast in mijn linker voet. Die is soms mega erg gezwollen en die doet zelfs pijn met lopen. De rechter voet is ook wel wat gezwollen maar lange niet zo erg

5 jaar geleden

Ja. Veel water drinken heb ik gelezen

5 jaar geleden

Heb hetzelfde vooral met dit weer! Ik drink veel water en benen hoog. Helpt echt

5 jaar geleden

Reactie op Wendelienaa94

Ik hou ook vocht vast in mijn linker voet. Die is soms mega erg gezwollen e ...
Ja dat heb ik dus ook. Echt apart haha

5 jaar geleden

Ik heb er vooral met warm weer last van. Heb me steunpanty kousen gehaald bij hema. Omdat hoogleggen niet voldoende hielp

5 jaar geleden

Ik had het ook altijd meer aan m'n rechter voet. Nu heb ik speciale steunkousen op maat gehaald en ben er zoooo blij mee!! Nu lees ik dat velen hier zeggen om veel te drinken maar mijn dokter zei net om (vooral na 5h savonds) niet meer teveel te drinken. Ik weet niet of het werkt want ik drink wnr ik wil. Heb met de steunkousen genoeg.

5 jaar geleden

Dat heb ik ook! En vroeg mij al af of dat normaal is maar zo te lezen dus wel. :) wat bij mij goed helpt is; voeten hoog leggen tijdens het werken. (Moet je wel een kantoor baan hebben.) Veel (water) drinken en een koud voetenbad nemen. S avonds is het dan vaak voor het slapen gaan weer een stuk afgenomen. En elke dag opnieuw zwelt het wel weer op. ;)

5 jaar geleden

Ik heb ook last van opgezwollen voeten, maar beiden. Ik wil niemand “bang” maken, maar 1 opgezwollen voet zou ik voor de zekerheid wel je HA bellen. Voor eventueel steunkous..

5 jaar geleden

Jup hier ook met name alleen rechter voet. Inderdaad benen hoog leggen. Voetenbadje. Zelf heb ik vliegtuig sokken van de action die goed helpen. Zitten wat strakker en heeft inderdaad soort steunkous effect.

5 jaar geleden

Bij mij wisselen ze af. De ene keer is links een stuk meer opgezwollen en de andere keer rechts. 🤷🏻‍♀️ Vooral nu met het warme weer gaat het hard. Hopelijk als het straks wat afkoelt, thuis (zijn nu op vakantie), is de zwelling ook minder?

5 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Bij mij wisselen ze af. De ene keer is links een stuk meer opgezwollen en d ...
Had ik gelukkig wel! Op vakantie was het echt heel erg en zodra ik thuis was nam het eigenlijk gelijk af :)

5 jaar geleden

Voelt het bij jullie ook beurs? Alsof het gekneusd is?

5 jaar geleden

Voor de zwangersschap al last van mijn linkervoet die steeds opzwelt door een onstoken pees. Daarvoor een injectie gehad en die hielp toen 3 weken maar daarna begon het weer. Volgende stap was of weer een injectie of kijkoperatie. Maar door zwangerschap doen ze beide nu niet. Je kunt je wel voorstellen hoe die linkervoet er nu uitziet🤦‍♀️ Schoenen zijn al een tijd niet fijn meer, maar moet toch af en toe. Verder heb ik speciale slippers van Xsensible waar veel steun in zit en die je goed kunt verstellen😅 Veel voet koelen en omhoog houden😅

5 jaar geleden

Ik heb ook voornamelijk zwelling in 1 voet. Fijn om te lezen dat meerdere dit hebben.

5 jaar geleden

Reactie op MamaNikki1986

Voelt het bij jullie ook beurs? Alsof het gekneusd is?
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Bij mij is alleen mijn linker enkel/voet/kuit opgezwollen. Met name als het warm is. Voelt inderdaad alsof het wat beurs is. Met name aan de binnenkant van m’n enkel en m’n kuit. Omhoog liggen helpt wel, maar helaas voor korte tijd. Na 5 minuten zwelt het weer op. Ik ga vanavond eens vragen of mijn partner een voet-/beenmassage wil geven. Las dat dat ook wel kan helpen als je het vocht “naar boven” masseert. Succes nog met de warmte de komende dagen 😄

5 jaar geleden

Ik heb alle bij mijn voeten vol met vocht zitten zijn net varkens potjes van af de enkel tot mijn tenen maar je doet er niks aan heb al alles geprobeerd maar niks helpen vandaag verloskundig geweest ze zecht doe je niks tegen en voor al niet met het weer maar heb ook heel erg als niet warm is kan amper mijn voet bewegen zo dik en pijn iedereen avond voetebadje maar hepl niks maar tog wel lekker

5 jaar geleden

Reactie op C.L.

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Bij mij is alleen mijn linker ...
Jij ook heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Nathalie 22102020

Ik heb alle bij mijn voeten vol met vocht zitten zijn net varkens potjes va ...
Jawel joh. Probeer steunkousen! Op maat voor jou. Helpt zooooo goed.

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Had ik gelukkig wel! Op vakantie was het echt heel erg en zodra ik thuis wa ...
Hier inderdaad ook het geval! Zelfs nu met het warme weer minder zwelling dan op vakantie 🤷🏻‍♀️😅

5 jaar geleden

Ik heb sinds 2 dagen dat ik gewoon echt een dikke kop heb gekregen. Verder is niet iets anders aan mij dikker ofzo wat ik zie of merk aan m'n kleren. Kan je ook vocht vasthouden in je gezicht of is dit raar? Hahaha snap niks van dit als ik naar mezelf kijk of foto's 😂 echt lelijk