30 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een kussen van de Hema die gebruik voor slapen of bij last van rug ook op de bank. Geen dag spijt nog. Slaap veel beter..

4 jaar geleden

Ik zweer erbij! Heb er een aantal weken geleden 1 gekocht met speltvulling via marktplaats en ik kan niet meer zonder!

4 jaar geleden

Ik heb een zoontje van 2 en gebruik het voedingskussen nog om mee te slapen 🤣 ook voor je bekken heel fijn om iets tussen je benen te hebben! Ik heb er 2, 1 in bed en de ander gaat weer beneden op de bank als baby er is. Ik zag bij Ikea een voedingskussen, super stevig en maar €20 inclusief hoes. 1 losse hoes erbij gekocht voor €5. Deze is echt fijn om te voeden en minder om te slapen, daarvoor heb ik er 1 van bambino, kruidvat. Die hebben ze niet altijd maar zag dat ze woensdag 20% korting op bambino in de winkel hebben dus wellicht hebben ze dan ook weer voedingskussen.

4 jaar geleden

Al mijn vriendinnen met kinderen hebben er ook 1 en gebruiken hem ook tijdens het voeden, dus leek mij wel fijn! Ik heb m bij de HEMA gekocht en bevalt tot nu toe prima met slapen

4 jaar geleden

Ik heb echt heel veel baad bij mijn doomoo buddy. Ik had de doomoo basic maar die geeft net iets minder steun dan de buddy voor mij. (Mijn vriend heeft nu de basic ingepikt). Het is een hele aanschaf maar ik zou niet meer zonder kunnen/ willen

4 jaar geleden

toen ik op de kraam afdeling werkte raadde wij ze wel aan bij het geven van borstvoeding. Ik heb ook bij mijn verloskundige een lactatirkundige zitten. Zij geeft hierover veel info misschien een idee om zo iemand te zoeken?

4 jaar geleden

Ik heb ook 1 gekocht voor het slapen. Dan de kussen tussen je knieeen en je enkels, slaapt veel fijner! Echt wel een aanrader!

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapskussen. https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810/?bltgh=tQzqfcBxZoFx23wu5lxAcA.1_22.23.ProductTitle voordeel is dat je het kussen niet 'mee' hoeft te nemen als je omdraait. Daar werd ik snachts wakker van. Nu draai ik en kom ik vanzelf bij het andere deel terecht.

4 jaar geleden

Ik heb verschillende geprobeerd. Eerst op aanraden van een vriendin zo'n grote U. Alleen 1 van de poten viel steeds uit bed en mijn vriend werd ook beperkt. Wij hebben een 160cm bed. Nu heb ik zo'n halve maan van snoozzz. Heerlijk ding! Van een zachte stof. Met microparels als vulling. Materiaal is ook belangrijk, zodat je niet weg zweet 😁 Al met al denk ik wel dat het vrij persoonlijk is welk kussen echt bij je past. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Ik heb echt heel veel baad bij mijn doomoo buddy. Ik had de doomoo basic ma ...
Ik heb ook de doomoo buddy, op aanraden van een kennis die 3 verschillende had geprobeerd. Lekker stevige vulling en zachte hoes, bevalt me goed!

4 jaar geleden

Ik heb een voedingskussen van Snoozz (55 à 60 euro geloof ik) met micropareltjes in. Ligt heel goed! Maar neemt wel wat plaats in dus ik slaap er niet elke nacht mee. Het draaien gaat ook wat moeizamer met zo’n kussen.

4 jaar geleden

Ik heb voedingskussen van Hema. €35 euro en ligt heerlijk!!

4 jaar geleden

Ik heb voor de 2e keer een voedingskussen van de hema! Heerlijk!

4 jaar geleden

Kruidvat!

4 jaar geleden

Ik lees even met je mee.. Maar iemand ervaring met een MamaLoes kussen? https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-amy-wafel-jade-voedingskussen-63116?channable=e109505.NjAwNDM&gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y8dKiV0--hlcTeYnvrNoY0ex-1DgGZ5t62IAziHMjCcBJXSXI4urNwaAtroEALw_wcB

4 jaar geleden

Ik heb er een van de Hema en ligt onwijs lekker!

4 jaar geleden

Zeker een aanrader! Handig voor jezelf tijdens de zwangerschap en zeer handig in het begin van de geboorte voor de kleine!

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Ik lees even met je mee.. Maar iemand ervaring met een MamaLoes kussen? ...
Ik heb dus precies deze op het oog...

4 jaar geleden

Reactie op Chissey

Ik heb dus precies deze op het oog...
Hahaha👌. Kleur past ook super bij de rest😍. En dat je de hoes uit kunt wassen. Ben wel benieuwd of deze stevig genoeg is etc.

4 jaar geleden

Ik ben heel blij met de doomoo buddy. Ook heel fijn voor op de bank met tv kijken