8 Reacties

één jaar geleden

Ontbijt: 1 boterham met bekertje melk. Tussendoor: water en fruit. Soms nog plakje ontbijtkoek. Lunch: 1 of 2 boterhammen met bekertje melk. Tussendoor: fruit of komkommer, tomaatjes of paprika. Water. Avondeten met als toetje: klein beetje kwark. Water. 'S avonds: soms nog een half bekertje melk.

één jaar geleden

Ontbijt: yoghurt met muesli en water/ranja Tussendoor: fruit en ranja (bij de gastouder volgens mij ook nog een cracker) Lunch: 2 a 3 boterhammen met melk Tussendoor: cracker en koekje/komkommer/paprika en ranja Avondeten: met de pot mee en na yoghurt of vla Voor naar bed gaan nog een fles melk 150cc Als hij tussendoor om drinken vraagt, krijgt hij water

één jaar geleden

Ontbijt: pap Tussendoor : fruit, maisknabbel, water, melk of thee Lunch: meestal 2 a 3 botherhammen, ook wel eens tosti of bananen pannekoek. Na slaapje: wat yoghurt of knijpfruit, of stuk fruit of cracker/beschuit. Avondeten: met de pot mee Voor het slapen gaan beker melk Drinken: hele dag door melk, water of thee.

één jaar geleden

Ontbijt: 1 a 2 boterhammen en soms nog 1 of 2 crackers en een beker water Tussendoor: 2 tot 3 stuks fruit en soms nog een klein krentenbolletje of soepstengel. Beker water. Lunch: 2 a 3 boterhammen en paar stukken komkommer. Soms nog bakje yoghurt erna. Beker water. Tussendoor: snackbordje met 1 stuk fruit of handje druiven, komkommer en koekje van kleine keuken/soepstengel/cracker/abrikoosjes/rozijntjes (maak een bordje met 3 verschillende dingen met sowieso fruit of komkommer). Beker water. Avondeten: hij krijgt wat ik eet (soms eet ie veel en soms niks 🤪) en een bakje Griekse volle yoghurt en soms nog een zakje knijpfruit (als beloning voor iets nieuws proeven 🙈). Beker water. In zn bed heeft hij ook nog een rietjesbeker met water staan waar hij wat van drinkt.

één jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ontbijt: 1 a 2 boterhammen en soms nog 1 of 2 crackers en een beker water ...
Ook zo'n flinke eter. Hoe lang en zwaar is jouw zoontje ondertussen. Kan me herinneren dat ons beide zoontjes altijd erg lang waren. Hier knul van 98cm en 17 kg

één jaar geleden

Reactie op Bloem43

Ook zo'n flinke eter. Hoe lang en zwaar is jouw zoontje ondertussen. Kan me ...
Ja eten kan ie 😂 Al zitten er ook soms mindere dagen tussen uiteraard! Ik heb serieus geen idee hoe lang/zwaar… moeten 15-2 naar CB en wordt ie gemeten en gewogen. Hij draagt nu broeken 92 en bovenkleding 98 en soms 98-104… elke poging hem thuis te meten mislukt 😂😂😂

één jaar geleden

Ochtend: drinkt nog melk bij mij🙈 en een mini krentenbol/cracker/boterham Tussendoor: fruit Lunch: 1 a 2 boterhammen Tussendoor: eigenijk blijft ze dan heel de middag om eten vragen vaak yoghurt en een cracker en soms ook nog fruit Avond; wat de pot schaft en vaak nog wat fruit Hem de dag drinkt ze water en voor het slapen nog bv

één jaar geleden

Ontbijt: 2 sneetjes brood met beker optimel Tussendoor: 1 a 2 stuks fruit Middag: 1 sneetje brood Tussendoor: komkommer tomaat en paprika of iets van een koekje/chipsje/ gedroogde abrikoosjes Avondeten: met de pot mee Soms een beetje vanille yoghurt toe Drinken gehele dag water of thee, zondags beker verse jus dorange en als drinken moeizaam gaat soms licht aangemaakte limonade suikervrij