45 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb dit nu ook sinds 2 dagen, volgen me overal, komen ineens helemaal tegen me aan liggen, 1 gaat ook ineens op mijn buik liggen wat hij echt nooit heeft gedaan.. ben benieuwd of het voortekenen zijn.. 😊
4 jaar geleden
Beesten voelen we iets aan denk ik hoor.
Ik sinds vandaag weeën (38weken nu). Ik zou zondagavond ingeleid worden maar dat gaan we denk niet redden.
Hier ook de katten veel opschoot of in de buurt. Volgen mij ook waar ik ga pas sinds deze week.. dus ze voelen denk wel degelijk iets aan.
4 jaar geleden
Hier ook, 37+5 en ze is echt een buiten poes maar sinds 2 dagen laat ze me geen seconde alleen. Hele nacht ligt ze aan het voeteneind. En als me man naar bed komt dan gaat ze snel plassen en komt ze weer snel naar binnen toe. De box en ledikantje staan al maanden( nooit naar omgekeken) maar sinds een week staat ze op der achterpoten om te kijken of er al wat in ligt. Mee als ik ga plassen, of op me schoot liggen. Ik denk dat ze nu wel echt door krijgt dat er iets aan de hand is.
4 jaar geleden
Nou ik werd helemaal gek vanacht ! Heel leuk een kat die keihard zit te krijsen om 5 uur s’ochtends 😩.... allebei me katten zijn super onrustig. De hele tijd willen ze van binnen naar buiten. Ze komen letterlijk 1 seconden na dat ik ze naar buiten heb gelaten terug. Ze mauwen allebei super veel. De ene mauwt op zich altijd wel. Maar me andere kat mauwt letterlijk nooit? Hij slaapt namelijk altijd super lang door bij mij. Maar vanacht begon die de hele tijd te mauwen en bij me te komen😩😂 ze zijn beide super zenuwachtig denk ik, maar volgensmij weten ze niet waarom
4 jaar geleden
Met de katten heb ik geen probleem. Die hangen zoiezo meer aan mn man dan aan mij. 😀 De hond daarin tegen, die doet echt vreemd. Ik had deze week 10u onregelmatige weeën. De hond is gans de tijd naast me blijven zitten. Hij heeft bijna niet geslapen. Zelf toen mijn echtgenoot hem vroeg om aan de kant te gaan. (Wat hij normaal dan flink doet) bleef hij halsstarrig zitten. 😄
4 jaar geleden
Wij hebben twee katten en een hond. Hond was altijd al een knuffelbeest maar de katten zitten sinds van de week ook heel vaak bij me in de buurt. Voel me net Sneeuwwitje 😂.
We hoorden vanmorgen bij de verloskundige dat de baby afgelopen week is ingedaald. Die wie weet komt het daardoor.
4 jaar geleden
Nee, onze 3 katjes zijn nog steeds hetzelfde 😄 maar die zijn altijd al enorm knuffelig geweest, dus wellicht herken ik het verschil niet 🤣
Enige wat ik merk is dat ze dus nu wat vaker languit bij mn vriend op schoot liggen omdat mijn enorme buik in de weg zit. Al liggen ze soms ook juist lekker op mijn buik. Ze zullen wel denken jemig wat is die dik geworden ineens 😆
4 jaar geleden
Ik denk dat katten (en andere dieren) dit zeker aanvoelen! Onze kat is begin van mijn zwangerschap aangereden en overleden. Maar die lag voordat wij überhaupt wisten dat ik zwanger was, ineens iedere nacht op mijn buik of tussen mijn benen in. Later viel dat kwartje pas. Mijn moeder zei ook dat hun kat toendertijd, haar ook niet met rust liet de dagen vóór haar bevalling. Bij zowel mij als mijn zusje. Tot ergernis toe dat ze nog net haar nek niet brak erover haha. En ook later besefte ze pas dat het kwam door de aankomende bevalling. Inmiddels zijn wij verhuisd 2 maanden geleden, hier loopt een zwerfkatje. De buurvrouw geeft hem eten en een veilig slaapplekje buiten, maar zogauw hij mij ziet komt hij aangerend en moet en zal hij kroelen. Bij mijn vriend ook wel, maar anders. Dus ik denk dat ook dit beestje het aanvoelt☺
4 jaar geleden
100% van overtuigd.
Althans, natuurlijk niet allemaal 😅
Onze hond was de avond dat de bevalling begon enorm onrustig. Piepen, grommen...
En toen mijn vliezen braken (hij zat in de woonkamer, ik boven) ging ie heel hard "janken". Echt heel erg bijzonder.
4 jaar geleden
Ik heb dat met de honden ze maken echt ruzie wie er naast me mag liggen. Echt hard tegen hard. En overal waar ik heen ga moeten ze mee 😂 we hebben het over een chihuahua van 2 kilo en een franse bulldog 😂 maar het is alsnog zwaar hinderlijk