45 Reacties

2 jaar geleden

Op de ochtend toen mijn bevalling begon, lag onze kat ineens tussen mijn benen in bed, met zijn gezicht richting mijn onderkant. Deed hij nooit!

2 jaar geleden

Ik denk dat ze wel kunnen voelen dat er iets staat te gebeuren. Dieren voelen meer dan we denken.... Ik heb een herdershond gehad. De lieverd was niet gesteriliseerd en werd elke keer naar haar loopsheid schijnzwanger maar kwam hier zelf altijd uit. Tot de laatste keer... toen was ik net 16 week zwanger. Hierdoor heeft ze zwangerschaps diabetis gekregen wat we niet onder controle kregen en we waren haar bijna kwijt. Toen ik weeen begon te krijgen heb ik kunnen filmen dat zei ook aan het nestelen was en na de bevalling was ineens haar suikers wel gedaald🤷‍♀️ daarna kunnen afbouwen en was ze er vanaf. De dierenarts zei misschien toeval maar ik geloof er echt in dat dit geen toeval was en dat ze echt dingen kunnen aanvoelen.

2 jaar geleden

Kat komt nooit bij me slapen. Heel soms wil hij even geaaid worden en is hij gelijk weer weg. Ineens ligt hij tegen me aan te slapen 🥰🐈‍⬛. Ben vandaag 39+2 😁. Hij is eigenlijk ook altijd alleen maar buiten rond dit tijdstip. Nou wie weet 😁😁

één jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen twee kattenvriendjes die me heel vaak opzoeken. De ene kat is altijd wel aanhankelijk. De andere kat ligt nooit tegen me aan maar nu al een paar dagen wijkt hij niet van mijn zijde. Ik ben benieuwd of het een voorteken is.

één jaar geleden

Laatste 2 dagen ruiken ze steeds aan m'n buik ipv gewoon tegen me aan liggen😅.. en ik douche echt bijna elke dag hahah! Nu 37 + 3 weken.