14 Reacties

6 jaar geleden

Je krijgt waarschijnlijk ook gezeur over: dat moet niet op een leuke manier maar op een hele serieuze manier! Wij gaan het doen met een speurtocht. Ze hebben ook al eens een speurtocht voor ons gemaakt :p En ja, uiteraard komt daar ook de serieuze noot bij kijken ;)

6 jaar geleden

Waarom zou het gezeur geven als het geen familie is?

6 jaar geleden

Wat goed dat je hier al over na hebt gedacht en dat je een vriendin gaat vragen ❤️ leuk ook om een originele manier te bedenken! Misschien met een (klein) cadeau, bijvoorbeeld een leuk (kinder)boek / sieraad of door een taart te laten bedrukken bij (bijv hartvormige red velvet bij de Hema) met de vraag erop. Of door een mooie brief te geven waarom ze belangrijk voor je is met aan het einde de vraag. Zomaar wat ideeën. Succes!

6 jaar geleden

Wat mooi! Misschien een ring of een sierraad kopen en dan met een foto van de echo met daarop de tekst: wil jij mijn peetmama worden? Net alsof je haar ten huwelijk vraagt maar dan net wat anders :)

6 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Waarom zou het gezeur geven als het geen familie is?
Omdat er altijd van die moraalridders zijn die van mening zijn dat een kind binnen de familie het beste af is 🤷🏽‍♀️

6 jaar geleden

Wat goed dat je hier al over na hebt gedacht en dat je een vriendin gaat vr ...
De taart vind ik een goed idee. Een sieraad is een leuk idee, maar dat draagt ze daarna hooguit alleen op de verjaardag van Baby. Ik denk ik ga voor de taart ga, met een brief erbij. Bedankt voor het idee

6 jaar geleden

Reactie op missi

Omdat er altijd van die moraalridders zijn die van mening zijn dat een kind ...
Aaah ok, geen idee dat dat een ding was 🙈. Lijkt me Idd veel beter om te kiezen aan de hand waar jij je prettig bij voelt en die het meest geschikt is, succes! 😊

6 jaar geleden

Wij hebben voor de peetouders van onze zoon een mooie tekst laten bedrukken op eem tgel. een beetje hier en daar gegoogeld naar leuke teksten.... iets van wil je straks ook mijn handje vasthouden, helpen groeien .... etc Weet de tekst niet meer uit mijn hoofd, kan misschien strakjes zoeken.... Misschien ook een idee voor de voogd. Een tegel bedrukken... heeft die ook meteen een mooie herinnering 😉

6 jaar geleden

Ik kreeg deze afgelopen jaar van mijn vriendin. Ik drink altijd heel veel thee en zij heeft de vraag op een theekopje laten zetten. Ik gebruik het kopje dagelijks en heb inmiddels een fantastisch mooi petekindje🥰

6 jaar geleden

Ik heb ook een vriendin als peettante gevraagd! Ik had van minitials een mooi armbandje gekocht! Let wel op een peettante is niet automatisch voogd, dit zul je in testamenten moeten laten vast leggen☺️!

6 jaar geleden

Wij hebben de broer en schoonzus van mn partner gevraagd. We hadden dit rompertje verpakt in een doosje en het gegeven. (Het rompertje is zelf gedrukt met transfervellen van de action) ☺️

6 jaar geleden

Reactie op NathalieCatharina

Ik kreeg deze afgelopen jaar van mijn vriendin. Ik drink altijd heel veel t ...
Dat is ook een fantastisch idee 😍

5 jaar geleden

Reactie op Baby No 2

Wij hebben voor de peetouders van onze zoon een mooie tekst laten bedrukken ...
Mag ik vragen hou het gedichtje gaat?😊

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de rompertjes. Na de gender reveal bekend gemaakt