7 Reacties
2 jaar geleden
Ons dochtertje slaapt met regelmaat bij de opa's en oma's. Ik denk iedere 6-8 weken wel een keer. We merken aan haar dat ze dat zelf ook heel gezellig vind. Ook zij kan nog vaak spoken 's nachts, maar meestal slaapt ze daar goed of wordt ze alleen wakker voor een speentje. Ze slaapt als ze logeert ook altijd uit tot half 8 a 8 uur, terwijl ze thuis een stuk vroeger wakker wordt 🤦🏼♀️ Als je zoontje wakker wordt kan oma hem net zo goed troosten als overdag en als hij naar bed is gegaan bij haar, zal hij ook niet schrikken dat zij komt i.p.v. mama. Zoals je zelf zegt hebben ze een goede band en komt hij er vaker. Komt helemaal goed hoor! 😘
Veel plezier!
2 jaar geleden
Mijn zoon is inmiddels zo’n 5 keer bij mn ouders wezen logeren. De eerste keer vond ik het best spannend. Het initiatief kwam toen van m’n moeder onder het mom van ‘weet je wat kindjes altijd als ze vakantie hebben’? Na die tijd nog een aantal keren doordat ik moest overwerken of een verjaardag had.
Het gaat eigenlijk altijd goed en idd, hij slaapt bij opa en oma soms beter dan thuis🤔
2 jaar geleden
Gewoon gaan, persoonlijk vind ik het heel gezond voor onze relatie om af en toe even partners te zijn ipv papa en mama. Logeren hebben we nu een paar keer gedaan, 1x is hij in de nacht wakker geworden maar hij mocht toen even bij opa en oma in bed en was weer happy. Lekker doen!