9 Reacties

6 jaar geleden

Haha, toevallig net besteld. Ben benieuwd. Tis maar 30euro en ziet er leuk uit..

6 jaar geleden

Ik kreeg de mail ook en dacht eerst: leuk! Daarna producten goed bekeken en dacht, hmm nou niet zo spectaculair

6 jaar geleden

Ik heb hem 4 jaar geleden besteld dat ik van mijn dochtertje liep, zaten toen hele leuke dingen in. Je hebt elke keer een andere box.

6 jaar geleden

Ik kreeg de mail ook net binnen. Ik vind het het net waard die. 12 dingen zullen vast en zeker 130 euro bij elkaar zijn maar ik sla over

6 jaar geleden

Ik sla ook een rondje over, vind de spulletjes in de box niet spectaculair en kan mij ook niet voorstellen dat het bij elkaar een waarde heeft van €130

6 jaar geleden

Veel spullen heb ik al gekregen dus nee sla over

5 jaar geleden

Ik heb hem ook overgeslagen. Er zitten maar een paar dingen in die ik leuk vind.

5 jaar geleden

Zitten voor mij maar een paar dingen in waarvan ik denk dat ik het anders potentieel zou kopen. En een paar dingen die ik, als ik ze toch heb, vast wel zou gebruiken. Maar een groot deel kan ik niet veel mee. Ik heb de gratis boxen van blokker, prenatal en babydump. Die van prenatal vind ik wel fijn dat er een pakje newborn luiers in zitten, voor reserve voor de wasbare luiers. En die van blokker is ook een box die je na de geboorte krijgt, en daar zat anderhalf jaar geleden een thermos flesje in, wat best handig is.