Hallo,
Mijn dochter van 2 jr heeft een enorme voorkeur naar 1 ouder, namelijk naar mij! We zijn samen echt een team en zijn echt gek op elkaar. Ze moet alleen helaas niets hebben van haar vader. Als we naar buiten gaan zegt ze dat papa thuis moet blijven. Papa mag haar niet verschonen, hij mag haar niet naar bed brengen. Mijn man baalt er ook van en doet op zijn manier zijn best, maar stiekem komt het hem ook goed uit. s morgens om 6u doet hij de moeite niet eens om haar uit bed te halen met de reden: ze wil toch mama. Hij zit constant op zijn telefoon als we met zn 3en zijn dat ik hem wel kan wurgen. Ik heb vaak een discussie met hem gehad hierover, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. S morgens de kleine naar de opvang “red” hij ook niet ivm zijn werk. Elke avond leg ik de kleine op bed want ze weigert dat papa dat doet. Als ze overstuur is dan spuugt ze en om dat te voorkomen geven we wel toe. Ik kan wel zo doorgaan. Net heb ik hem geconfronteerd dat ik zijn relatie met ons kind wel zorgelijk vind en dat ik hem nog net geen slechte vader wil noemen. Hebben jullie tips of is dit herkenbaar?