16 Reacties

5 jaar geleden

Hier wel gevoelig tandvlees sinds een paar dagen

5 jaar geleden

Er wordt gezegd dat elke zwangerschap een tand kost. Misschien is dat inderdaad zo 馃槄

5 jaar geleden

Ik heb daar geen last van maar je mag altijd naar je tandarts. Paracetamol intraveneus is wel toegestaan bij zwangeren hoorde ik van een vriendin. Veel gezondheid :)

5 jaar geleden

Ik zou even naar de tandarts gaan. Wellicht is de beweging in je tand een gevolg van botverlies wat je ziet bij parodontitis (chronische tandvleesontsteking).

5 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Er wordt gezegd dat elke zwangerschap een tand kost. Misschien is dat inder ...
Alleen heel jammer als het een van je voortanden is! 馃槄馃槄

5 jaar geleden

Balen he! Mijn kies is afgebroken en ik heb veel last van m'n tandvlees. Je kan even de tandarts bellen. Heb ik ook gedaan. Die kunnen meestal wel met je meedenken. Ik heb trouwens voor mijn tandvlees PERIO AID gekocht. Dat helpt wel.

5 jaar geleden

Ik ga sowieso even de tandarts bellen morgen, maar ik zou er heel erg van balen als mijn voortand eruit zou vallen 2 jaar nadat ik een heel traject heb gehad en eindelijk mooi gebit heb.

5 jaar geleden

Ik heb 3 jaar geleden dezelfde operaties gehad en ik heb nog steeds een draadje achter mijn tanden, misschien aan je ortho vragen of ze er (weer) een draadje achter plaatsen?

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1107

Ik heb 3 jaar geleden dezelfde operaties gehad en ik heb nog steeds een dra ...
Dat draadje heb ik ook achter mijn tanden ik zal eerst morgen mijn tandarts bellen en daarna eventueel de ortho

5 jaar geleden

Reactie op Roxannes1990

Ik ga sowieso even de tandarts bellen morgen, maar ik zou er heel erg van b ...
Nee dat wil je zeker niet. Idd even contact opnemen en de situatie vertellen. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ik werk zelf bij een ortho. Klinkt alsof je spalk niet helemaal goed vast zit. Vaak de reden van een spleetje. Als de spalk los is is het niet vreemd dat je het gevoel hebt dat je tand beweeglijk is. Mijn advies. Nachtbeugel goed dragen. Ortho bellen voor een afspraak. Nachtbeugel inhouden tot je bij ortho in de stoel zit.

5 jaar geleden

Reactie op lampie

Ik werk zelf bij een ortho. Klinkt alsof je spalk niet helemaal goed vast z ...
Bedankt voor je reactie ik ga dan morgen gelijk de ortho bellen. Ik ga mijn nacht beugel zoveel mogelijk dragen.

5 jaar geleden

Reactie op Roxannes1990

Bedankt voor je reactie ik ga dan morgen gelijk de ortho bellen. Ik ga mijn ...
Succes!

5 jaar geleden

Ik heb de ortho gebeld en ze denken indd dat mijn spalkje los zit dus donderdag mag ik naar de ortho voor een nieuw spalkje bedankt voor de tips馃榾

5 jaar geleden

Balen he! Mijn kies is afgebroken en ik heb veel last van m'n tandvlees. J ...
Ik ben mondhygi毛niste en wilde je even een tip geven. Perio-aid is bacteriedodend. Ideaal als je een bacterieprobleem hebt. Maar er zitten ook nadelen aan: je darmen kunnen er van ontregeld raken als je het wat langer gebruikt, je smaak kan er van veranderen en je kunt er donkere aanslag van op je tanden krijgen. Hoe hoger percentage chloorhexidine er in zit hoe groter de kans op deze dingen. Gebruik het alleen als het nodig is, maar beter niet langdurig. Succes!