15 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb geen tips maar vroeg me af naar welk hotel je gaat in Egypte? Ik wil ook naar Egypte en weet echt niet welk hotel leuk is voor een kindje van 18 maanden!
2 jaar geleden
Wij zijn daar nu, en filmpjes zonder geluid vond ze ook leuk. Ze heeft wel enorm veel gehuild maar goed.. en niet geslapen.
We zitten in laguna vista beach resort, super fijn maar niet boeiend voor kinderen. Geen waterpret voor kids oid, dat is wel heel jammer. maar verder erg fijn/mooi
2 jaar geleden
Wij doen in het vliegtuig ook het geluid zachtjes aan. En zonder geluid vindt hij het ook prima. Ik kan hem in het vliegtuig er maar kort mee vermaken, inmiddels zijn andere dingen veel interessanter zoals het raampje van het vliegtuig open en dicht doen. Verder neem ik speelgoed mee en veel eten en drinken (zakjes knijp fruit/koekjes/maisvingers etc) zodat hij zich daar ook lekker mee kan vermaken als hij zich gaat vervelen. Ik heb nog nooit wat gehoord bij de douane, ook niet in het buitenland. Ik vul zijn fles/beker van tevoren met koud water en neem wat melkpoeder mee dan kan hij in het ergste geval een flesje krijgen (krijgt hij overigens thuis niet meer), heb dat altijd mogen meenemen. Potjes ook geen probleem.
2 jaar geleden
Reactie op Dees90x
Alles mag weer door nieuwe scans
Let wel op dat dat op Schiphol zo is,
Maar niet perse vanaf een andere airport. Bijv Eindhoven of Rotterdam niet.
En op de terugweg is de kans ook groot dat ze dat daar niet hebben. Schiphol is uit mijn ervaring 1 van de meest moderne luchthavens die er is ☺️