15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen tips maar vroeg me af naar welk hotel je gaat in Egypte? Ik wil ook naar Egypte en weet echt niet welk hotel leuk is voor een kindje van 18 maanden!

2 jaar geleden

Wij hadden wel een koptelefoon maar die trok ze af dus wij deden het geluid gewoon aan

2 jaar geleden

Reactie op anoniemzaxx

Ik heb geen tips maar vroeg me af naar welk hotel je gaat in Egypte? Ik wil ...
Wij gaan naar dana beach resort. Schijnt super te zijn voor kinderen lees ik in recensies

2 jaar geleden

Wij hadden het geluid gewoon heel zachtjes aan. Denk niet dat iemand er last van had.

2 jaar geleden

Dankjulliewel! En eten/drinken mag dat mee door de douane? Ook flesje water of limo of melk?

2 jaar geleden

Wij zijn daar nu, en filmpjes zonder geluid vond ze ook leuk. Ze heeft wel enorm veel gehuild maar goed.. en niet geslapen. We zitten in laguna vista beach resort, super fijn maar niet boeiend voor kinderen. Geen waterpret voor kids oid, dat is wel heel jammer. maar verder erg fijn/mooi

2 jaar geleden

Reactie op coco28

Dankjulliewel! En eten/drinken mag dat mee door de douane? Ook flesje water ...
Jazeker, water en eten mag allemaal mee!

2 jaar geleden

Reactie op tyty90

Ook pakjes drinken bijvoorbeeld? Of echt alleen water en eten?

2 jaar geleden

Reactie op coco28

Dankjulliewel! En eten/drinken mag dat mee door de douane? Ook flesje water ...
Alles mag mee ook je eigen blikjes en flesjes drinken etc.

2 jaar geleden

Ik deed gewoon geluid aan dat hij het wel kon horen niet te hard ofzo. Als mensen last hebben moeten ze er maar wat van zeggen

2 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Ik deed gewoon geluid aan dat hij het wel kon horen niet te hard ofzo. Als ...
Dat is waar ook!

2 jaar geleden

Reactie op coco28

Ook pakjes drinken bijvoorbeeld? Of echt alleen water en eten?
Alles mag weer door nieuwe scans

2 jaar geleden

Reactie op tyty90

Moet dat niet aangegeven worden bij de douane dan?

2 jaar geleden

Wij doen in het vliegtuig ook het geluid zachtjes aan. En zonder geluid vindt hij het ook prima. Ik kan hem in het vliegtuig er maar kort mee vermaken, inmiddels zijn andere dingen veel interessanter zoals het raampje van het vliegtuig open en dicht doen. Verder neem ik speelgoed mee en veel eten en drinken (zakjes knijp fruit/koekjes/maisvingers etc) zodat hij zich daar ook lekker mee kan vermaken als hij zich gaat vervelen. Ik heb nog nooit wat gehoord bij de douane, ook niet in het buitenland. Ik vul zijn fles/beker van tevoren met koud water en neem wat melkpoeder mee dan kan hij in het ergste geval een flesje krijgen (krijgt hij overigens thuis niet meer), heb dat altijd mogen meenemen. Potjes ook geen probleem.

2 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Alles mag weer door nieuwe scans
Let wel op dat dat op Schiphol zo is, Maar niet perse vanaf een andere airport. Bijv Eindhoven of Rotterdam niet. En op de terugweg is de kans ook groot dat ze dat daar niet hebben. Schiphol is uit mijn ervaring 1 van de meest moderne luchthavens die er is ☺️