Vreetbuien

Joycieee
één maand geleden
Volgen
Hebben jullie ook al zo'n last van vreetbuien? Ik kan de hele dag dooreten. Heb hier al ruim 2 weken last van. Vooral behoefte aan ongezonde dingen. Ik geef me er ook aan over helaas!:(
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Esmeekamp
één maand geleden
Hier net zo hoor🙈. Geen last van misselijkheid en ik ben nogal slank dus alles gaat er in. Ik eet en denk alweer oe dat kan ik straks ook nog eten. En dan vooral hartige ongezonde dingen!🤤 Echt heel slecht maar zal wel weer over gaan denk ik dan😅
  • Rapporteren
Joycieee
één maand geleden
Reactie op Esmeekamp
Hier net zo hoor🙈. Geen last van misselijkheid en ik ben nogal slank dus alles gaat er in. Ik eet en denk alweer oe dat kan ik straks ook nog eten. En dan vooral hartige ongezonde dingen!🤤 Echt heel slecht maar zal wel weer over gaan denk ik dan😅
Hahah ik heb precies hetzelfde. Niet misselijk geweest en kan echt enorm vreten. Ben van mezelf ook slank en eet normaal gesproken erg gezond 🤔 ja ik smacht ook vooral naar chips, koekjes , kaas. Zo slecht 🙄
  • Rapporteren
Kirsten
17 dagen geleden
Yes, helaas! Al een week lang, ik blijf maar eten... Kaas en snoepjes en ananas (ik smacht zooo naar een pizza Hawaï terwijl ik dit normaal de grootste bucht vind dat er is 😂)
  • Rapporteren