15 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb ook af en toe steken met 18+3. Geen hele felle maar wel een steekje. Snap dat je je zorgen maakt. Heb ik ook wel een beetje.
6 jaar geleden
Ik heb ook erg last van pijn in mijn onderbuik. Gisteren en vandaag rustig aan gedaan en niet zo erg last gehad als zaterdag en zondag. Ik wilde bijna naar het ziekenhuis. Sterkte!! Donderdag een echo dus ook gelijk even navragen. Succes 👍❤
6 jaar geleden
Mij vorige zwangerschap is helaas uitgedraaid op een missed abortus. Mijn lichaam had niet door dat het kindje niet meer leefde. Daarom vind ik alles nog steeds een béétje eng. Ben inmiddels ruim over de tijd heen die ik toen had maar toch blijft die angst voor slecht nieuws. Maar mijn verloskundige zegt. Zolang er geen bloedverlies is hoef je geen zorgen te maken (tenzij het echt absurd is) en als je echt bang bent kan je altijd om een extra keer te cortonen luisteren vragen/echo. mijn verloskundige is daar gelukkig heel mee werkend in.
6 jaar geleden
Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, linkerzijde zat bij mij de pijn, kon het niet exact plaatsen.
Kon niet zitten liggen of wat dan ook.. dus rondje spoedpost.. voor de zekerheid, ze dachten aan een nierbekkenontsteking..
Achteraf waren het mijn spieren.. wist niet dat die zoveel pijn konden doen... dus voelde me best lullig dat ik voor zoiets naar de spoedpost ging..
6 jaar geleden
Ik had/heb vaak een paar dagen erge krampen/steken dat ik soms in elkaar duik van de pijn, maar als ik eenmaal naar de wc (poepen) ben gegaan is de pijn paar uur later weg. Het is mij ook opgevallen dat ik dan aan mn linkerzijde van mn buik erg hard is en dat dat dan voor mij betekent dat ik binnenkort naar wc moet gaan en weet dat ik krampen kan krijgen —> Dit is mijn ervaring, wil niet zeggen dat dit ook bij jou zo is, maar ik hoop dat je er iets aan hebt?
6 jaar geleden
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap veel bandenpijn en oefenweeën gehad. Rond 19 a 20 weken groeit je buik enorm snel en dat kan veel pijntjes verklaren. Al je organen verschuiven en daarom werken je darmen natuurlijk ook langzamer dan je normaal gewend bent. Als het je darmen zijn zoveel mogelijk proberen te bewegen zoals een wandeling en veel vezels eten. Een lekker warm kruikje doet ook wonderen! Als het toch je banden zijn is je buik laten tapen door een fysiotherapeut ook een optie.
6 jaar geleden
Hier zelfde gehad waren ook darmen die gwn in kreukels lagen erg pijnlijk
6 jaar geleden
Ik heb ook krampen maar voel echt wel dat dit mn darmen zijn, denk dat die gevoeliger zijn nu. Soms niet te doen maar zodra ik ga staan of even lopen gaat het weg.