8 Reacties

2 jaar geleden

Onze is altijd tussen kwart voorb7 en kwart voor 8 wakker. Maar hij komt ook elke nacht nog 1x rond de klok van half 5/6u voor drinken... ookal staat fles in bed hij heb niet door dat te kunnen pakken.. als je daar een tip voor heb fat ie door slaapt... begint nu wel op te breken na 20 maanden 😴

2 jaar geleden

Hier ook standaard half 6. En snachts nog 2 tot 3 keer wakker voor speen of water 🤪 geen tips

2 jaar geleden

Hier idem. Proberen hem wat eerder naar bed te helpen, dit lijkt te werken. maar zouden hem zelf graag iets later naar bed willen hebben, ook ivm vakanties enzo

2 jaar geleden

Ja mijn dochter is ook de laatste dagen voor 5 uur wakker. Dan leg in haar bij ons in bed maar soms gaat ze slapen maar soms ook niet. Vandaag niet.

2 jaar geleden

Reactie op Mirmic

Hier ook standaard half 6. En snachts nog 2 tot 3 keer wakker voor speen of ...
Hoe oud is je kindje ?

2 jaar geleden

Hier ook sinds een paar weken stipt om 6 uur wakker… hebben al van alles geprobeerd, eerder naar bed, later naar bed, extra voeding echt alles. Ze wordt wakker en heeft vooral meteen echt honger. Eet dan 2 boterhammen, een fles en 2 crackers.. ook echt geen idee wat we nog kunnen doen. Ik werk wissende diensten dus het zou soms ook wel lekker zijn om minimaal een uur langer te blijven liggen

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Hier ook sinds een paar weken stipt om 6 uur wakker… hebben al van alles ge ...
Gewoon een sprongetje (die trek) en het weer denk ik!

2 jaar geleden

Vooral moeite met in slaap vallen. Pas om 21.30. Ze is wel moe, maar onrustig. Het lukt haar gewoon niet. Constant draaien, verleggen en friemelen. Ze is dan wakker om 7.00 wat ik dan weer vroeg vindt icm hoe laat ze slaapt.