6 Reacties

één jaar geleden

Nog een foto

één jaar geleden

Hier ook hele erge buikkrampen gehad rond de 4,5/5 weken en dachten ze aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap, dat was het gelukkig niet! Had ook alleen verdikt baarmoedervliesslijm en niet meer, ondertussen alweer bijna 8 weken geleden bevallen van de 2e. Mijn zwangerschap was ook compleet anders dan bij mijn 1e en de nodige complicaties. Spannend allemaal, zoals het nu klinkt zit alles goed en op de goede plek.. Hopelijk over een aantal weekjes een echo met een mooi kloppend hartje, fijne zwangerschap gewenst in ieder geval!

één jaar geleden

Bedankt voor je lieve bericht Momyofn! Heel erg spannend allemaal. Had je bij de de 2e juist complicaties? Heb je jongens of meiden? Gefeliciteerd met de geboorte van je 2e❤️

één jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Hier ook hele erge buikkrampen gehad rond de 4,5/5 weken en dachten ze aan ...
Zie bericht hieronder🫢😊

één jaar geleden

Reactie op Louisaatje

Bedankt voor je lieve bericht Momyofn! Heel erg spannend allemaal. Had je b ...
Komt vast goed! Voor nu klinkt het in ieder geval positief! 🤞🏼 Mijn eerste is een jongentje, bij hem heb ik een HG zwangerschap gehad, vroegtijdige weeën en uiteindelijk geboren dmv inleiding met 38+5, wel een dysmatuurtje. Mijn 2e is een meisje en stond bij haar al vanaf het begin onder de gynaecoloog ivm mijn zoontje een dysmatuurtje was. Tot 20 weken ongeveer ook heel veel overgegeven en toen was dat gelukkig voorbij, met 12 weken gestart met ascal voor de groei en doorbloeding van de placenta en vanaf 24 weken konden we wekelijks naar het ziekenhuis omdat ze veel te klein was en de doorbloeding van de placenta buiten de curve al was. 2 a 3x per week een ctg en elke week meting van de doorbloeding in de placenta en elke 2 weken combinatie met een groeiecho. Spande er tot 32 weken om of we doorgestuurd moesten worden naar Radboud ivm de doorbloeding en deze steeds slechter werd. Uiteindelijk ingeleid met 37+3 omdat ze het zwaar had en ik het niet langer vertrouwde, is maar goed ook achteraf omdat ze het langer niet gered had in mijn buik en tijdens de bevallig ook bijna niet. Bevalling duurde 2:45 uur, ze had het zo zwaar dat ze echt alles op alles hebben gezet dat ze zsm kwam. Geboren met 2210 gram en toen kwamen ze er ook achter dat ze ik placenta infarcering had dus het weefsel in mijn placenta was al aan het afsterven vanaf week 24 😅 Eind goed al goed maar de gynaecoloog gaf dus ook heel eerlijk aan dat een dag langer of een week later ze het niet overleefd had. Dus extra dankbaar voor ons sterke meisje natuurlijk!! Dankjewel 🥰

één jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Komt vast goed! Voor nu klinkt het in ieder geval positief! 🤞🏼 Mijn eerst ...
Jeetje wat heftig! Heel wat meegemaakt dus! Hopelijk dat nu alles goed gaat. Geniet ervan❤️