25 Reacties

5 jaar geleden

5 jaar lang zelf geprobeerd zwanger te raken. Bleek endometriose te hebben. Na operatie 1 jaar 6 iui behandelingen waar het helaas niet mee is gelukt. Met de eerste ivf poging gelijk zwanger 🙏💕

5 jaar geleden

Bijna 7 jaar. iui, ivf, ici en eiceldonatie.... nooit zwanger geweest en de hoop op een kindje van mezelf al jaren opgegeven opeens gebeurde het natuurlijk. Dus niet zwanger geworden daardoor, maar ik weet als geen ander hoe heftig t is.

5 jaar geleden

Pff heftig he! Hier ook zwanger geworden van icsi.. ik heb een tweede zwangerschap opgegeven omdat ik het traject erg zwaar vond.. uiteindelijk toch op een natuurlijke manier zwanger geworden na 5 jaar. ( in ons geval echt een wonder, de kans dat het natuurlijk zou komen was haast nihil ) hopelijk gebeurd het bij jullie eerder ♡

5 jaar geleden

Hier 10 jaar geprobeerd om zwanger te raken. Naast ons neer gelegd en we zouden een hondje kopen. Toen vorige op natuurlijke wijze zwanger geraakt van ons wondertje. Zo dankbaar dat we nu mogen genieten van onze zoon

5 jaar geleden

Ook ons zoontje via icsi gekregen. 2x iui gehad en 2x icsi, geen cryos. Tp was gister ook een jaar geleden, denk je toch aan inderdaad. Was een zware en onzekere periode. Extra blij met ons wondertje

5 jaar geleden

Zwanger na eerste iui behandeling. Zo dankbaar dat het ons toch nog zo snel gegeven was. Vandaag jaar geleden positief getest...zo speciaal. Toevallig tijdje terug berichtje van toenmalige collega die wist van ons traject van joh jaar geleden alweer en kijk nu eens waar je staat. Heel dankbaar en vooral genieten van onze kleine.

5 jaar geleden

Ook zwanger via icsi. 5e terugplaatsing was het raak! Wens voor een 2e is wel wat minder merk ik, om het hele traject weer te doen geen idee of ik dat nog eens wil. Zwanger worden was zwaar, de zwangerschap zelf was ook pittig en de bevalling was erg heftig van relaxed thuis bevalling met spoed naar het ziekenhuis en werd het medisch😣 het voelt nu zo raar om anticonceptiepil te slikken en bezig te zijn om niet zwanger te worden. Gaat tegen mijn gevoel in ofzo😅 probeer het alles een plekje te geven maar merk dat ik er de laatste tijd weer erg mee bezig ben, omdat de terug plaatsing een paar dagen terug een jaar geleden was. Maar 1 ding.. Wat zijn wij vrouwen sterk💪🏼

5 jaar geleden

Ons fertiliteitstraject is echt onwaarschijnlijk, maar oh zo waar. Wij zijn in totaal 4j bezig geweest met onze kinderwens (3j fertiliteit). Wij hadden geen andere optie om meteen te starten met ICSI nadat er bij mijn man azoomspermie werd vastgesteld (onvruchtbaar). Er werden gelukkig voorlopers gevonden via operatie (TESE) en die zijn dan gekweekt geweest om te kunnen starten met ICSI. Ik had telkens heel veel eitjes en veel bevruchtingen en dus veel terugplaatsingen per pu. Maar telkens ook ontelbare biochemische zwanerschappen. Uiteindelijk de laatste cryo van pu 4 teruggeplaatst en die is dan gespilt naar 3. Ondertussen is mijn eeneiige drieling 5,5maand oud (gecorrigeerd bijna 4maand).

5 jaar geleden

Hier na 3x Iui bij de tweede ivf raak ☺️uiteindelijk het traject als niet zo zwaar bevonden. Vond het vooral na jaar teleurstellingen fijn dat we geholpen werden en de kansen veel groter werden dan zelf proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Ashalianda

5 jaar lang zelf geprobeerd zwanger te raken. Bleek endometriose te hebben. ...
Wat mooi dat het jullie uiteindelijk toch is gelukt ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Bijna 7 jaar. iui, ivf, ici en eiceldonatie.... nooit zwanger geweest en de ...
Wauw wat bijzonder! Wat een geschenk ❤️

5 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Pff heftig he! Hier ook zwanger geworden van icsi.. ik heb een tweede zwang ...
Wat bijzonder dat het op de natuurlijke manier is gelukt zeg! Stiekem hoop ik dat dat bij ons ook gebeurt ook al weet ik dat die kans nihiel is 😉

5 jaar geleden

Snap heel goed wat je bedoelt. Heel logisch om er aan terug te denken! Hier na 4.5 jaar uiteindelijk via ivf een zoon van ondertussen 3.5jaar en nu een dochter van 15 weken, een cryo terugplaatsing...heel dankbaar dat het gelukt is allemaal maar denk er ook vaak aan terug!

5 jaar geleden

Hier ook 5 jaar bezig geweest. Operatie (endometriose), IUI, IVF, ICSI. Uiteindelijk na veel teleurstellingen ook dankzij ICSI (cryo) zwanger mogen raken van ons inmiddels prachtige meisje van 3 maanden. Ik denk ook nog aan terug en onze terugplaatsing is as donderdag ook een jaar geleden. Voor een eventueel tweede kindje zijn we ook afhankelijk. De vraag is of we überhaupt een tweede willen, zeker op deze manier. De tijd zal het leren.

5 jaar geleden

Van mijn eerste 2 jaar bezig geweest,traject gestart en na doorspuiting eileiders in een keer zwanger .daarna wouden we vrij snel voor onze tweede gaan,ivf traject was een paar keer "gelukt"maar uiteindelijk 4 miskramen gehad,kon het niet meer aan geestelijk en lichamelijk.mijn zoon is nu 7 jaar,en toen ik alle hoop had opgegeven voor een tweede,zijn we spontaan zwanger geworden en ze is blijven zitten!! Nu een prachtige dochter van 14 weken erbij!🥰

5 jaar geleden

Reactie op Mamame

Van mijn eerste 2 jaar bezig geweest,traject gestart en na doorspuiting eil ...
Wat mooi! Ik wil zelf heel graag een tweede. Maar het medische traject was voor mij zo heftig met constant overstimulatie dat ik dat niet meer wil. Ons meisje is uiteindelijk natuurlijk gekomen(ook na bijna 7 jaar)...ik hoop dat dat ons nog een keer gegund is. Zo niet hebben we een verschrikkelijk lief meisje dat nu heerlijk aan t slapen is.

5 jaar geleden

Ja hier ook er 2 jaar over gedaan via icsi, miskraam gehad en dan nog een moeilijke zwangerschap, mijn mama verloren als ik 7 maand zwanger was en dan moest men kindje nog een week op de intensieve. Heb nu zelf ook teveel druk in men hoofd waar ik pillen voor moeten nemen of een operatie want de pillen mag ik niet nemen als ik terug zwanger wil worden... Een hele gedoe mag er ook niet aan denken dat heel dat circus weer allemaal opnieuw moet...

5 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Zwanger na eerste iui behandeling. Zo dankbaar dat het ons toch nog zo snel ...
Wat fijn dat het toch nog snel gelukt is inderdaad! Ik kreeg toevallig laatst dit gedichtje van een collega, zo lief en zo waar 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Lucky5

Ook zwanger via icsi. 5e terugplaatsing was het raak! Wens voor een 2e is w ...
Ik snap dat heel goed! En heel gek om proberen NIET zwanger te worden inderdaad 😂 Wij gebruiken niet eens anticonceptie omdat de kans zo klein is.. maar je weet maar nooit haha. Ik heb ook altijd nog een steek van pijn/jaloezie bij elke zwangerschapsaankondiging terwijl dit helemaal niet meer nodig is, maar het zit er nog zo in gebakken dat gevoel, nog steeds onwerkelijk dat het gewoon is gelukt 😊 En wij zijn zeker sterk 💪🏻

5 jaar geleden

Reactie op TRIPLETMOM

Ons fertiliteitstraject is echt onwaarschijnlijk, maar oh zo waar. Wij zij ...
Wauw ongelofelijk zeg! Wat een geschenk na zoveel moeite en teleurstellingen! Ik wist niet eens dat dat splitten mogelijk was 😅 Wat heerlijk voor jullie ❤️