28 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Volgens mij is dit indd alleen in Duitsland te koop.

4 jaar geleden

Volgens mij alleen in duitsland. Was er ook naar op zoek.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb ook Lefax gebruikt, dat is ook bij de apotheek in Duitsland verkrijgbaar. Hierdoor laat de baby heel veel scheetjes waardoor krampjes minder wordt.

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont maar ik woon aan de Duitse grens bij ons in Nederland gaat het ook wel over de toonbank bij drogisterijen 😅 ik bel altijd even en dan is het op voorraad en anders kan ik hetcde volgende dag ophalen

4 jaar geleden

Ik heb besteld uit Duitsland vandaan. Inmiddels al gestopt omdat de kleine man geen last heeft

4 jaar geleden

Ow echt? Dat wist ik niet! Handigg

4 jaar geleden

Ik weet niet of hier linkjes gedeeld mogen worden maar deze Duitse apotheek heeft ook een webshop in nl. https://www.duitse-internetapotheek.com Goede ervaringen mee.

4 jaar geleden

Duitsland. Ook gemakkelijk online te bestellen

4 jaar geleden

https://www.duitse-internetapotheek.com/ Eergisteren besteld gister in huis 🙂

4 jaar geleden

Duitsland bij de apotheek, niet meer in de winkels daar.. wij gebruiken het ook.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

DA drogist in Hengelo (ov) heeft het ook.

4 jaar geleden

Reactie op Jansie

DA drogist in Hengelo (ov) heeft het ook.
Hier bestel ik het altijd. En bij aankoop van 4 of meer krijg je 10% korting..

4 jaar geleden

Wordt niet verkocht in Nederland maar je kan het gewoon bestellen en in Nederland laten bezorgen!👌🏽 Zéker de moeite waard, werkt veeeel beter dan Infacol!

4 jaar geleden

Ik heb er goeie ervaring mee gehad. Online te bestellen bij. En in Duitsland zijn ze verkrijgbaar bij de apotheken. https://www.arzneiprivat.de/product/sab-simplex-suspension-zum-einnehmen.40376.html?language_code=nl

4 jaar geleden

Etos spakenburg verkoopt t

4 jaar geleden

Ik heb nog een gesloten Sab simplex voor je staan eventueel

4 jaar geleden

Via Google Sab Simplex heb ik het besteld. Werkte niet bij mijn baby wat wel meteen hielp Infacol van de Etos. Echt een wondermiddel. Ik had het veel eerder moeten gebruiken

4 jaar geleden

Duitsland hebben wij die gehaald bij de apotheek.

4 jaar geleden

Wij kopen het in de apotheek in Duitsland

4 jaar geleden

Via internet kan je het bestellen.