186 Reacties

4 jaar geleden

Ik kom uit limburgse plaatsje venlo. Ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger van mn eerste kindje

4 jaar geleden

Ik ben Ilse, kom uit limburg. 34 jaar. Heb een dochter van 3 en ben zwanger ergens tussen de 4 en de 5 weken. Voor mijn dochter 1 miskraam gehad.

4 jaar geleden

Hallo ingrid, ik ben jessy ik ben 24 jaar, ik ben 5w en 5 dagen zwanger van ook ons eerste kindje, ik kom uit breda. En ik heb 17 februari mijn eerste echo. En wanneer heb jij je eerste echo!😁

4 jaar geleden

Ik ben Corina Uit Utrecht 2 kids dochter 12 zoontje 8 Nu ongeveer 4.5 week zwangee

4 jaar geleden

Ik ben Caro, 30jaar en woon sinds 2 dagen in Zoeterwoude. Zwanger van ons eerste wondertje (heb PCOS) nu 5 weken!

4 jaar geleden

Ik ben Lisa, 28 jaar en kom uit Waddinxveen. 1x eerder een miskraam gehad en hoop rond 5 oktober een gezond kindje te krijgen 💕

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben Maame en ben 34jr (over 3 weken 35). Ben 5wkn en 2dgn zwanger van 1e kind, en heb 21 febr 1e echo. Vind het spannend maar ook eng (geen idee waarom ik het eng vind). Hoop dat alles goed en positief is namelijk.

4 jaar geleden

Ik ben Wendy, 39j. Zwanger van voor mij mijn 2de wondertje, voor mijn partner zijn eerste. Ik heb een dochter van 14jaar ☺️ Ik ben van Kapellen in Antwerpen (België)

4 jaar geleden

Hai hai, ik ben katie 26 jaar en kom uit Elst.zwanger van ons eerste kindje en ben morgen 6 weken. 13 februari hebben we de eerste echo zoo spannend😍

4 jaar geleden

Ik ben 30 jaar, morgen 5 weken zwanger van ons eerste kindje en kom uit Den Bosch ☺️

4 jaar geleden

Ik ben Ayse, 29 jaar, woon in Arnhem. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en ben nu 5+5 weken😊

4 jaar geleden

Reactie op Jessy95

Hallo ingrid, ik ben jessy ik ben 24 jaar, ik ben 5w en 5 dagen zwanger van ...
18 februari

4 jaar geleden

Ik ben Jacqueline, 33 jaar en kom uit Leeuwarden. Heb hiervoor 1 miskraam gehad (1 maand geleden) en nu hoop ik begin oktober van een gezond kindje te kunnen bevallen

4 jaar geleden

Ik ben Maggy, ben 28 jaar en kom uit Utrecht.

4 jaar geleden

Ik ben Renate, 40 jaar en woon samen met mijn vriend (37) in Zoetermeer. We zijn nu 5.5 in verwachting van ons wondertje. In september 2018 een missed abortion gehad

4 jaar geleden

25 jaar kom uit Limburg en in verwachting van het eerste kindje, zo spannend!!!!

4 jaar geleden

Ik ben Sandra, 32, uit Noord-Holland. We zijn al drie jaar bezig. Vorig jaar na twee haar proberen een miskraam gehad na 6w+2. Nu ben ik 4w+4 zwanger en mag 18 feb voor mijn eerste echo. Extra vroeg omdat ik eerder dus een miskraam heb gehad. Ontzettend spannend!

4 jaar geleden

Hoi ik ben Manon Ik kom uit Emmen en ben nu 5.3 weken zwanger van onze eerste kindje

4 jaar geleden

Ik kom uit Noord Holland, 29 jaar, zwanger van ons tweede wondertje

4 jaar geleden

Ik ben Shelby bijna 24 jaar oud en kom uit waddinxveen! Nu 5.5 weken zwanger van ons eerste kindje!💙🙏🏼