186 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sinjorita

Kan iemand mij uitleggen waar 4+2 weken of 5+3 etc voor staat?? :') Xxx
Weken + aantal dagen

4 jaar geleden

Reactie op Sinjorita

Kan iemand mij uitleggen waar 4+2 weken of 5+3 etc voor staat?? :') Xxx
4+2 = 4 weken en 2 dagen 😁 gerekend vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid.xx

4 jaar geleden

Ik ben 31, kom uit assen en nu 4+5 week zwanger van onze eerste 😊😍 Gefeliciteerd iedereen!

4 jaar geleden

Ik kom uit Woerden, 31 jaar en na iui en ivf nu 4 weken zwanger (gisteren positief getest). Doodeng allemaal! Morgen bellen voor echo.

4 jaar geleden

Ik ben 31, kom uit assen en nu 4+5 week zwanger van onze eerste 😊😍 Gefel ...
Leuk!! Ik kom ook uit Assen. (33)

4 jaar geleden

Ik ben debby en 28jr en zwanger van me 3e kindje. Ben nu 4+6 als het goed is😂 en ik kom uit Vlissingen

4 jaar geleden

Ik ben 34 en vandaag 5 wkn zwanger van ons 2e kindje. Ik heb een dochtertje van 2. Voor haar een miskraam gehad.. ik vind deze weken killing en onzeker. 20 feb eerste echo.. ow en ik kom uit Katwijk aan Zee ;-)

4 jaar geleden

Ik ben 30, kom uit Breda en vandaag 4+2 zwanger van ons eerste kindje(s?). Weten het sinds afgelopen zondag, toen een paar dagen voor NOD getest en ook die dag precies een half jaar getrouwd 🥰

4 jaar geleden

Mijn naam is Manon, 27 jaar en woon in Eindhoven. Zwanger van ons eerste kindje🥰 ben 6 weken zwanger als het goed is! Vanwege PCOS via traject met hormonen (Tabletten) in het ziekenhuis bezig geweest. na de 2e kuur ben ik nu dus zwanger! Vind het wel uiterst spannend en ben ergens heel bang. 19 Februari de eerste echo🤞

4 jaar geleden

Ik ben 24 jaar en 4+6 weken zwanger van ons eerste kindje. Spannend allemaal? 3/3 eerste echo. Xxx

4 jaar geleden

Hoi Ingrid, ik ben 33, en zwanger van ons 2e kindje Ben denk ik 5 w+5 zwanger en kom ook uit Heerhugowaard 😁 groetjes Sanne

4 jaar geleden

Reactie op mandarinneke24

Ik ben 24 jaar en 4+6 weken zwanger van ons eerste kindje. Spannend allemaa ...
Wij ook 3/3 eerste echo! Duurt laaaang 😅 Mijn geduld wordt nu al zo op de proef gesteld. En ik heb normaal al het geduld van een peuterpuber die op z'n ijsje wacht (geen idee hoor, ik heb nog geen kinderen verder, maar ik kan me deze emotie best goed voorstellen). Ik kom uit Delft trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op RooS1992x

Weken + aantal dagen
Aah dankje :-D

4 jaar geleden

Reactie op Sanneb1986

Hoi Ingrid, ik ben 33, en zwanger van ons 2e kindje Ben denk ik 5 w+5 zwan ...
Oh wat leuk dan loop je 1 dag voor op mij. Spannend hoor

4 jaar geleden

ik ben 35 jaar en zwanger van ons 2de kindje... 5 weken ongeveer. Ik kom uit Nieuwveen. 🥰

4 jaar geleden

Ik kom uit Boskoop. Ik ben 34 jaar en 5+1 en zwanger van ons 1e kindje. In oktober 2019 een miskraam gehad. Heb 28 feb de eerste echo. Vind het erg spannend allemaal.

4 jaar geleden

Ik ben renee, woon in Bergen op Zoom en ben nu 4+3 denk ik zelf. Eerste echo de 27ste dus dat duurt nog even!

4 jaar geleden

Ik kom uit Boskoop. Ik ben 34 jaar en 5+1 en zwanger van ons 1e kindje. In ...
Ik ook uit Boskoop🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Rebecca1891

Ik ook uit Boskoop🙋🏼‍♀️
Gezellig! Gaat alles goed!

4 jaar geleden

Reactie op Sinjorita

Kan iemand mij uitleggen waar 4+2 weken of 5+3 etc voor staat?? :') Xxx
Week plus dagen