186 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ElisabethvdT

Wij ook 3/3 eerste echo! Duurt laaaang 😅 Mijn geduld wordt nu al zo op de ...
Hahaha ik volg je helemaal hierin! 😂 de tijd gaat altijd zo snel, maar nu... haha 😁 Ik kom uit Loenhout (België) 😘

4 jaar geleden

Hoi Allemaal, Gefeliciteerd! Ik ben 28, en nu 4+5 zwanger van ons eerst kindje 🥰. En woon binnenkort in Zwijndrecht. Ook pas 4/3 eerste echo.. lijkt nog zo ver weg..

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben Mies, 33 en woon in Deventer. Als het goed is ongeveer 5 weken zwanger van onze 2e. We hebben al een zoontje van 2. Vind het opnieuw weer heel erg spannend allemaal. 27/2 eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op mandarinneke24

Hahaha ik volg je helemaal hierin! 😂 de tijd gaat altijd zo snel, maar nu. ...
Wat fijn dat ik niet de enige Belgische ben ☺️

4 jaar geleden

Ik ben 30 uit Hilversum en nu 5+4 van de tweede, de eerste is nu 15 maanden :).

4 jaar geleden

Ik ben Yentel 19 jaar en vandaag precies 5 weken zwanger en ik woon in Beverwijk!

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ik ben 34 en vandaag 5 wkn zwanger van ons 2e kindje. Ik heb een dochtertje ...
Grappig, ik woon ook in Katwijk aan Zee!

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Debby, 31 jaar uit Dordrecht. 4 weken zwanger van ons eerste kindje :)

4 jaar geleden

Hoi allemaal ik ben Soni, 38 jaar zwanger van ons 3e kindje. Als het goed is 6+2 dagen. Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 16. Ik kom uit Den helder.

4 jaar geleden

Ilse En ik kom uit Twente 28 jaar. In verwachting van ons eerste kindje 💛 nu 6+4 weken. 19/2 onze eerste ego., spannend. ☺️

4 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben 32 jaar komt uit Limburg. Ik ben ong 5 weken, weten ze nog niet helemaal omdat ik een verlengde cyclus heb van 38 dagen. 6 april 2019 1ste miskraam gehad op ong 7 weken. Dus erg spannend allemaal. 26 februari heb ik 1ste echo 😊😘

4 jaar geleden

Hey! Ik ben 28 jaar en kom uit Enschede en ben 4+4! Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Ook al is het de 3e ik vind het net zo spannend als de 1e. Misschien nog wel spannender Haha!

4 jaar geleden

Ik ben Lobke, 25 jaar en ik kom uit Veendam! Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben en ben dus uitgerekend op 16 oktober! Suuuuper spannend. Een jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik heb met mijn ouders en schoonouders al wel verteld!

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Wat leuk om te zien dat we allemaal in dezelfde maand zijn uitgerekend. Ik kom uit purmerend en ben 30 jaar en heb gister ontdekt dat ik zwanger ben 4+2 .. erg spannend allemaal en ook een beetje onwerkelijk

4 jaar geleden

Hi, ik ben Marjolijn en woon in Nunspeet (Gelderland). Ik ben 29 jaar en ik ben 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het heeeeeeeel spannend allemaal en kijk uit naar de bevestiging op echo op 19 februari.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben Cheyenne, 23 jaar, woon in 's-Gravenpolder (Zeeland) Nu 4 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het allemaal super spannend en hoop op dit forum veel informatie te vinden 😁

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Desiree, 28 jaar en kom ook uit Heerhugowaard. 5+4 weken zwanger van ons eerste kindje😊

4 jaar geleden

Hallo, allemaal gefeliciteerd!! Ik ben linda en ben 28. Ik kom uit bergen op zoom en zit nu in de 5e week van mijn eerste zwangerschap ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Bojoura

Hoi ik ben Bojoura uit Den Haag ,34 jaar, zwanger van de 5de. Ik heb 1zoon ...
En nu 5weken zwanger

4 jaar geleden

Grappig, ik woon ook in Katwijk aan Zee!
Leuk!! Hoever ben je? Haha wie weet als alles goed mag gaan komen we elkaar tegen bij de verloskundige😉