186 Reacties

4 jaar geleden

28jaar, net zwanger van 2e kindje uit deventer. Grappig dat er ok best veel hier uit de omgeving komen!

4 jaar geleden

8 weken en 3 dagen zwanger van me eerste wondertje🥰 en ik kom uit Zaandam 🏡

4 jaar geleden

Omgeving Leeuwarden

4 jaar geleden

Hoii, ik ben 31, 5+3 zwanger van ons eerste kindje en kom uit Dordrecht.

4 jaar geleden

Reactie op LittleNova

Hoihoi, Mijn naam is Dayenne, 27 jaar oud en voor de eerste keer zwanger ...
Wat leuk, ik ben 25 jaar en woon in Kerkdriel. Dat is redelijk in de buurt. Ik ben nu 4+5.

4 jaar geleden

Ik ben Inge, 28 jaar en kom uit Heerhugowaard. Is ons tweede kindje, heb een dochtertje van net 1. Ben nu 5+1, had een lange cyclus, anders zou ik nu precies 6 weken zijn.

4 jaar geleden

Ik ben nu 4w + 2 & kom uit Leerdam! ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Joskeposke

Hoi Allemaal, ik ben Joske, 35 jaar en kom uit Eindhoven. Ik ben 4+3 weken ...
Nog iemand uit zuid-oost Brabant. Dat heb ik nog niet veel gelezen. Ik kom uit Beek en Donk. Ik ben nu 6+2 weken 😊. Mijn naam is trouwens Danielle en ben 32 jaar en zwanger van ons 1e kindje

4 jaar geleden

Limburg België

4 jaar geleden

Hoi! 33 jaar. 5 weken zwanger van mijn eerste. Capelle ad IJssel

4 jaar geleden

Mn vriend woont in hhw en we hebben vorige week onverwacht een positieve test gekregen. We hebben beide al kids uit een eerdere relatie en staan nu dus een beetje voor de keuze of we ervoor gaan. Wellicht dat ik dan ( eerder al) naar hhw kom.

4 jaar geleden

Ik ben 24 en 6+1 weken zwanger van ons eerste kindje. We wonen in Heerhugowaard :)

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

4,4 weken zwanger van ons eerste kindje ❤️ kom uit Doetinchem.
Ik ben ook 4 weken en 4 dagen zwanger wat leuk

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Ik ben 4 w en 5 dgn zwanger. In augustus een miskraam gehad en onder algehe ...
Omg had ook mskraam was 14wk dus volledige narcise vervolns na een week ergnstige bloedingen met weeen🤨 bleek dus veel stolsels ook te hebben spoed werd ik gelijk geopereer

4 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben Wendy. 26 jaar en ik kom uit Nootdorp. Nu 5+4 zwanger van onze tweede ukkepuk❤️😍

4 jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben 25 jaar en 7.1 weken zwanger van mijn eerste kind. In juni verhuizen mijn vriend en ik naar Arnhem waar ik nu al werk. Zijn er meer vrouwen in omgeving Arnhem die het leuk vinden om een appgroep aan te maken?

4 jaar geleden

Saraï, 29 Jr, 5 weken zwanger en woonachtig in Groningen 👍🏻
Hé Saar, woon je in de stad Groningen? Ik woon in Zuidhorn en ben nu 5 weken en 2 dagen (volgens eigen berekening). Ik dacht, wellicht leuk om met elkaar in contact te komen :-)? Groetjes ps. Let niet op m’n profielnaam maar moest f wat instellen haha

4 jaar geleden

Omgeving Groningen, 5+2. Als iemand het leuk vindt om in contact te komen, leuk! :-)

4 jaar geleden

Amsterdam, 6w (28jr) 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Kiekkk

Ik ben 24 en 6+1 weken zwanger van ons eerste kindje. We wonen in Heerhugo ...
Er is een. App groepje https://chat.whatsapp.com/JSFbNoh1Y5YLf1o5WDMHnB uit omgeving alkmaar ikzelf kom ook uit Heerhugowaard