10 Reacties

2 jaar geleden

Zelf zou ik m’n zoon wakker maken. Maar goed, die heeft ook nog nooit zo lang geslapen. En dan vanmiddag rond een uur of één zou ik een middagslaapje doen denk ik

2 jaar geleden

je kindje wakker maken! Anders gaat zijn ritme helemaal door elkaar, en is dus ook niet fijn voor jullie maar ook niet voor je kindje. Daarnaast zal hij nu ook pas later zijn middag dutje doen omdat je hem 15 uur hebt laten slapen.

2 jaar geleden

Wakker maken wordt het dus haha! En idd ik zal hem iets later naar bed brengen dan normaal in de middag, dit komt wel eens vaker voor omdat hij smiddags niet echt een goede slaper is.

2 jaar geleden

Dit blijft altijd lastig! Wij laten op zo'n moment ons meisje eigenlijk altijd slapen. Maar dat komt omdat zij altijd zelf super goed haar slaap reguleert... dus stel ze wordt een keer zo laat in de ochtend wakker, dan slaan we het ochtendslaapje over en gaat ze pas weer voor een middagslaapje naar bed. En als dat dan een keertje lastig gaat, dan weten we waardoor het kwam en is het de volgende dag weer over. Ik moet zeggen dat wij wel een makkelijke slaper hebben... maar wij maken haar dus nooit wakker

2 jaar geleden

Ik persoonlijk zou hem toch wakker maken. Voor wat te eten en temperatuur enz te meten en om te checken of alles inorde is 😊 Maar als hem wat ziek is, is het toch belangrijk dat hem goed gehydrateerd blijft. Maar zo zou ik het doen, iedereen maakt dat natuurlijk voor zichzelf uit 😊

2 jaar geleden

Ik maak persoonlijk nooit wakker. Je kindje zal het nodig hebben :) dan maar een keer later middag dutje of latere bedtijd in de avond.. 😁

2 jaar geleden

P.s. er is denk ik geen goed of fout hoor😀 Volg je gevoel. Ik herstel zelf altijd het beste door veel slaap en gok dat mijn dochter dat ook heeft😉

2 jaar geleden

Mijn zoontje was ook niet fit, ik heb hem wakker gemaakt.. vond ie niet leuk.. dus zou laten slapen. Wel even voorzichtig kijken of alles oké is qua ademen enzo..

2 jaar geleden

Ik zou hem lekker laten slapen! Als kleintjes ziek zijn, is het juist goed het slapen, dan herstellen ze! Hij zal het vast nodig hebben! Mocht je het echt niet vertrouwen, kan je altijd even gaan kijken of hem wakker maken. Z’n ritme hoeft helemaal niet weg te zijn hoor, kan best zijn dat hij gelijk weer wil slapen straks! En anders, dan is het maar even zo! Als je zelf niet fit bent dan is je normale ritme ook even ver te zoeken en dat zal zodra hij beter is gewoon weer zijn zoals het was! Succes & beterschap!

2 jaar geleden

Ik zou um even temperaturen en een flesje geven (vocht is belangrijk) en verder veel slapen als dat nodig is! Geeft hij zelf wel aan ;-)