24 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Annelies Stolker

Oh kan je zo goed begrijpen, hebben dit ook een lange tijd gehad, hier was ...
Heel erg juist, heb ik ook gehad met mijn zoon eerste 6 maanden heel lastig gebroken nachten vroeg wakker overdag ni willen slapen, op 6 maand gezegd stop de nacht is slapen en 2 nachten laten doorneuten, sliep door vanaf de 3e nacht een wonder! Was ook beter voor hem sindsdien slaapt hij super...idd efkes doorzetten maar dan snappen ze het...ni simpel veel sterkte

2 jaar geleden

Ging 3 dagen goed en we zijn weer terug bij af. Niet altijd huilen in de nacht maar soms gewoon dik 2 uur lang klaar wakker, uiteindelijk wel boos worden als er niemand komt. Vannacht was het echt weer dramatisch, deze keer wel huilen en pijn hebben van de 3 kiezen die tegelijk door komen. Uiteindelijk lopen wiegen maar hij wordt me te zwaar om dit een half uur vol te houden. Ik denk dat het een combinatie is van onrustig-prikkels of last van zijn tandjes want die heeft hij ondertussen al best veel. Het moeilijkste vind ik door het slaaptekort om mijn vriend genoeg aandacht te geven, mijn sociaal leven bij te houden terwijl het enige wat ik wil is vroeg naar bed om wat uurtjes te kunnen pakken. Het voelt bijna dagelijks alsof je een kater hebt maar dan zonder de wijntjes en een gezellige avond😅

2 jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Ging 3 dagen goed en we zijn weer terug bij af. Niet altijd huilen in de na ...
Ahh zo heftig!! Maar tegen tanden pijn is heel weinig te doen. Daar moeten ze echt doorheen. Wat wij vaak doen is op een wattenstaafje dentinox en daar gaat ze dan op sabbelen en daarna soms nog wat warme melk en dan leggen we haar wakker in haar bedje en dat vindt ze dan gelukkig goed en gaat ze even later weer slapen

2 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Ahh zo heftig!! Maar tegen tanden pijn is heel weinig te doen. Daar moeten ...
Dit inderdaad. Ze kunnen er best lang last van hebben... Maar even accepteren dat je nu wat minder sociaal en gezellig bent en slaap pakken waar het kan. Dat komt gauw genoeg weer!