26 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het van de week zo aan iedereen verteld. Ik weet het best vroeg, maar kon niet meer wachten! 🙈 zo blij dat ik er nu over kan praten 😍❤

4 jaar geleden

Heb het dag 1 verteld aan me vader broertje zusje en na 2,5 mnd paar familieleden en nu mag iedereen 't wel weten zit nu op 9 weken met 12 weken 2de echo

4 jaar geleden

Hoi! Ik vind de geheimhouding niet zo gemakkelijk. Voorlopig weten alleen hele dichte familie & enkele beste vrienden het. Ondertussen 7 weken. Tweede echo staat gepland op 9 weken. We gaan het vertellen rond 12 weken, bij voorkeur na de NIPT-test als we zo goed als zeker weten dat alles in orde is 😊 Ik kijk er echt naar uit om het gewoon te kunnen vertellen, nu moet ik veel smoesjes en uitvluchten verzinnen als ik ergens niet drink 🙈

4 jaar geleden

Ik zit nou volgens de laatste ongesteldheid in week 6 maar volgens de waarde in het bloed in week 7, Maar bij ons wisten de ouders en hele hechten vrienden het al vanaf dat wij het wisten. Ook sinds vandaag heb ik het mijn werkgever al laten weten, waarom omdat ik vrij veel moet bukken en tillen op een dag, daar naast zit ik ook met bedrijfs kleding die ik van wegen een opgezette buik gewoon niet meer aan kan en misselijk tot en met ben. Zij waren juist blij dat ik het nu al liet weten zodat ze hier rekening mee kunnen houden als het even niet goed gaat. De rest van de vrienden, collega's en familie laten we het pas weten als we zeker zijn dat het in orde is.

4 jaar geleden

Gisteravond hebben wij het met een brok in onze keel aan de (stief)kinders verteld..... het werd stil en gemengde gevoelens... maar dit komt omdat er bij hun moeder al een kindje onlangs is geboren en het daar chaos is en zij niet meer in beeld van hun moeder zijn. Zo jammer dat de andere kant de pret voor een ander het kan bederven:-( Maargoed nu ook maar gelijk naar schoonouders vanavond en donderdag naar mijn ouders.... daarna mag de hele wereld het weten! We zijn nu 9 weken. Dit koffertje heb ik voor de ouders gemaakt!

4 jaar geleden

Ik heb het verplicht op het werk moeten zeggen. Ik was 2dagen afwezig op het werk en ze belde wat er scheelde 🙊 Ik zei van dat ik naar de gynaecoloog ben gegaan (Was onderweg naar huis) endat ik zwanger was en enorm veel bekkenpijn heb 🙄 Dus mn bazen weten het, 1 collega, opa, oma, schoonouders, schoonbroer, papa & morgen mn zus en mama 🙊 Derest is met de 12w echo