26 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Hier ook zwanger van het eerste kindje, maar wij hebben de medische molen gehad. Onze echo is met 7 weken ingepland, onze arts gaf aan dat je dan meestal wel het hartje al ziet en hoort. Volgens mij zou je vanaf 6 het kunnen zien, maar is er geen garantie. Ik zou hem gewoon met 7 weken plannen en mocht het hartje dan nog niet te zien zijn dan met 9 weken weer.

4 jaar geleden

Helaas moeten wij bij de VK tot 11 weken wachten. Met 10 weken pas de eerste afspraak en dan geen echo.. 🙊 wij ook ons eerste kindje! Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik heb afgelopen woensdag positief getest, en had vrijdag een inwendige echo om te kijken hoe ver ik ben.. (ivm lange cyclus, en ben flink ziek geweest 8 weken aan 1 stuk..daardoor geen normale menstruatie gehad de vorige maand..) Er was alleen nog een vruchtzakje te zien.. ik heb 24 febr een nieuwe afspraak voor weer een inwendige echo. Spannend..

4 jaar geleden

Ik zou zeker voor 7 weken gaan. Ik weet nu ruim een week dat ik zwanger ben van onze eerste en de dagen tot de echo op 19 feb kruipen voorbij haha. Echt vreselijk dat wachten. Stel ze zien weinig bij 7 weken, kan je altijd met 9 of 10 terug. Maar stel ze zien wel wat, heb je in ieder geval zekerheid! 👶

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🤗 wij mogen 18 februari voor de eerste echo. Dan ben ik 6 weken en 6 dagen zwanger. Wij hebben om een eerdere echo gevraagd ivm eerdere miskramen.

4 jaar geleden

Lastig.. Ik snap dat je gilt om de 7 weken. Maar als je dan niet duidelijk iets ziet, kan je ook weer in de stress zitten met vakantie. Heb ik gehad.. Bij mijn tweede zwangerschap vertelde ze me dat het een miskraam zou zijn omdat het nog geen 1w weken was zoals ze zelf berekend hadden, ik dacht eerder in de trant van 6-7 maar daar werd niet echt naar geluisterd en dus werd ik ingepland voor curretage. Een week later voor de curretage altijd nog een echo en toen zag mijn man hartslag en heeft een andere arts geëist. Uiteindelijk had ik zelf gelijk en heb ik nu een gezonde dochter van 5. Maar er zit ook voordeel aan om gewoon te voelen dat het goed zit, en te genieten zonder onnodige twijfel te zaaien.. Natuurlijk is het gewoon te hopen dat, als je voor de vakantie gaat, het gewoon allemaal perfect is, dan heb ik niks gezegd 😊 succes met je keuze!!!

4 jaar geleden

Reactie op george2016

Gefeliciteerd! 🤗 wij mogen 18 februari voor de eerste echo. Dan ben ik 6 w ...
Ik ook 18 feb met 6+6 😄

4 jaar geleden

Reactie op Mellow

Ik ook 18 feb met 6+6 😄
Spannend!! 🤗

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+2 heb 17 februari de eerste dan ben ik 7 +3. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een echo gehad met 7+2 je hoorde het hartje al Kloppen

4 jaar geleden

Vandaag 5+6 . Hier echo met 7.4 op 13 februari. Wilde t zelf niet, maar ivm meerdere miskramen willen ze goed monitoren. Ik heb aangegevens dat ik t pas na 7 weken wil. Volgens 1e dag laatste menstruatie zou ik nu op 7+0 zitten, maar ik weet zeker dat mn eisprong later was. Vind het enorm spannend weer, maar ik ga er maar open in. Keer kun je niet...

4 jaar geleden

Wij mogen op valentijnsdag ❤💙 14 02 2020. We zijn dan 6+3. Ook ivm met eerdere miskramen mogen we eerder komen.

4 jaar geleden

Hai, Wij zijn na de 2e ivf eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Wij hebben onze eerste echo de 18e op 7+3. Super spannend!

4 jaar geleden

Wij normaal op 10 weken :)

4 jaar geleden

Ik ben dinsdag als het goed is 5+1 en heb dan een echo, Dit heeft te maken dat ik vorige jaar in maart een bbz heb gehad en ik optijd Wil weten of het op de goede plek zit. Al zegt me gevoel van wel!

4 jaar geleden

Ik heb 21 feb eerste echo. Dan ben ik 7+1, volgens ziekenhuis moet je dan het hartje kunnen doen.

4 jaar geleden

Ik heb 24 februari een intake. (Ben dan 8 weken) Ik heb niet gevraagd of er dan ook gelijk een echo is. Wat denken jullie? Lijkt me een beetje raar als ze alleen een intake doen zonder echt te zien of het hartje klopt. Stel je voor het is niet zo, dan is de intake voor niks... En 10 maart een echo. Maar ik gok dat 10 maart een termijn echo is. Ben dan 10 weken. Ik hoop van harte, ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Ik heb 24 februari een intake. (Ben dan 8 weken) Ik heb niet gevraagd of er ...
Bij mij zijn de intake en de 1e echo gepland op een andere dag. Als je het graag wilt weten dan zou ik ze even bellen.

4 jaar geleden

Ik heb 21 febr. de eerste echo. Ben dan 7+1. Bij de vorige zwangerschap afgelopen jaar had ik pas met 8 weken bij de verloskundige een echo. Maar aangezien we met 18 weken erachter kwamen dat het hartje niet meer klopte, ga ik nu naar een gynaecoloog. En dan heb je het sneller en vaker een controle.

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Bij mij zijn de intake en de 1e echo gepland op een andere dag. Als je het ...
Even de site bezocht, en inderdaad. Met 8 weken een intake en met 10 weken een echo. Dus nu echt nog 5 weken geduld hebben😶😶😶 Oh wat lastig!!

4 jaar geleden

Ik mag ook met 7 weken bij vk terecht. Ze wilden me zelfs al met 6w laten komen ivm eerdere miskraam. Toendertijd hadden we met 6w geen hartje en gaf ze aan dat ik een weekje later terug moest komen. Vandaar dat ik nu 7w aanhoud. Vk gaf aan toen ik deze keer belde dat er met een termijn van 7 weken wel een hartje te horen zou moeten zijn. Wordt wel een inwendige echo