104 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik vraag me dit idd ook wel af ben vandaag 4+4 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Gefeliciteerd!! Ik vraag me dit idd ook wel af ben vandaag 4+4 🤗
Ja en het stomme is dit is me 3e kindje... en ik kan het me gewoon niet meer herinneren van de andere 2 .. die zijn ondertussen ook 7 en 4 dus wel al even geleden haha

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Ja en het stomme is dit is me 3e kindje... en ik kan het me gewoon niet mee ...
Haha 🙈 kan me voorstellen dat het dan niet meer weet.. bij mij is het mijn 1e kindje. Maar vraag me steeds af is het nu al te vroeg om aan te melden of wachten tot 5 weken.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Haha 🙈 kan me voorstellen dat het dan niet meer weet.. bij mij is het mijn ...
Ja ik denk dat ik nog 1 weekje wacht en dan via de site aanmelden.. je krijgt nu vaak al een echo met 7 weken toch?

4 jaar geleden

Hoi! Hier vanmorgen ook een positieve test gehad! 😊 Nu als het goed is 4+3 zwanger.. Ik ga denk ik volgende week maandag bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Hoi! Hier vanmorgen ook een positieve test gehad! 😊 Nu als het goed is 4+ ...
Gefeliciteerd! Spannende tijd he... hoeveelste ronde was het bij jullie raak

4 jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5+1, ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak!

4 jaar geleden

Reactie op A.

Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5+1, ik heb vanmorgen gebeld voor ee ...
Oké en wanneer heb je een afspraak?

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Gefeliciteerd! Spannende tijd he... hoeveelste ronde was het bij jullie raa ...
Ja spannend! In november gestopt met de pil, en nu dus zwanger. Erg snel, dit was bij ons andere kindje ook zo. Hier hebben we echt geluk mee. Bij jullie?

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 6e heb ook net gebeld, over 3 weken afspraak, en weet niet eens of ik nu 4 of 8 weken zwanger ben 🙈 laatste ongesteldheid was een halve dag en had geen aparte klachten, maar die heb ik nu nog steeds niet.

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Ja spannend! In november gestopt met de pil, en nu dus zwanger. Erg snel, d ...
Ah super fijn toch ! Mijn andere 2 kinderen zijn uit mijn vorige relatie.. Wij zijn in september gestopt en nu ronde 6 was het raak!!

4 jaar geleden

Afgelopen zondag een positieve test en gelijk maar aangemeld bij de verloskundige. Allereerste zwangerschap, dus geen idee wat normaal is🙈 maar dat is met alles eigenlijk wel🙈

4 jaar geleden

Ik heb mij vanmorgen aangemeld bij de verloskundige praktijk. Ik vroeg nog aan hen wat voor een duur vd zwangerschap hierbij 'normaal' is en of ik niet wat te voorbarig ben. Dit gezien ik nu pas 4+2 ben. Ze gaf aan dat er gelijk gebeld mag worden wanneer je een positieve test in handen hebt. Voor hen is het fijn om zo snel mogelijk te weten, zodat ze het direct mee kunnen nemen in de planning!

4 jaar geleden

Reactie op Moeder102020

Ik heb mij vanmorgen aangemeld bij de verloskundige praktijk. Ik vroeg nog ...
Dan ga ik me ook aanmelden hihi

4 jaar geleden

Vanmorgen online aangemeld, hoop snel iets te horen! :)

4 jaar geleden

Reactie op Vdvsm

Vanmorgen online aangemeld, hoop snel iets te horen! :)
Ik heb me ook zojuist aangemeld.. hoever ben jij ?

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen donderdag gebeld en ben vandaag precies 5 weken 🥰

4 jaar geleden

Vanmorgen contact gehad met een verloskundige praktijk.. hun gaven aan vanaf 5 weken. Dus kan me bijna aanmelden 😅🙃

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Ik heb me ook zojuist aangemeld.. hoever ben jij ?
Ik ben 4+4. Tis de eerste keer, dus ik heb geen idee! Merk het vanzelf wel als ze het te vroeg vinden 😉

4 jaar geleden

Hee! Ik ook vanochtend licht positief getest.. ik snap alleen niets hoe je kunt berekenen hoeveel je zwanger bent, wil je me dat eens uitleggen ;) Als het allemaal blijft plakken dan wil ik de verloskundige volgende week gaan bellen...