Wanneer hebben jullie je aangemeld bij de verloskundige?

Qtje
2 maanden geleden
Volgen
Goeiemorgen dames, Vanmorgen positieve test gedaan ! 4+2 als het goed is. Wanneer hebben jullie je aangemeld bij de verloskundige? Groetjes Qtje
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
104 reacties
Noukiejjjj
2 maanden geleden
Gefeliciteerd!! Ik vraag me dit idd ook wel af ben vandaag 4+4 πŸ€—
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op Noukiejjjj
Gefeliciteerd!! Ik vraag me dit idd ook wel af ben vandaag 4+4 πŸ€—
Ja en het stomme is dit is me 3e kindje... en ik kan het me gewoon niet meer herinneren van de andere 2 .. die zijn ondertussen ook 7 en 4 dus wel al even geleden haha
  • Rapporteren
Noukiejjjj
2 maanden geleden
Reactie op Qtje
Ja en het stomme is dit is me 3e kindje... en ik kan het me gewoon niet meer herinneren van de andere 2 .. die zijn ondertussen ook 7 en 4 dus wel al even geleden haha
Haha πŸ™ˆ kan me voorstellen dat het dan niet meer weet.. bij mij is het mijn 1e kindje. Maar vraag me steeds af is het nu al te vroeg om aan te melden of wachten tot 5 weken.. πŸ˜…
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op Noukiejjjj
Haha πŸ™ˆ kan me voorstellen dat het dan niet meer weet.. bij mij is het mijn 1e kindje. Maar vraag me steeds af is het nu al te vroeg om aan te melden of wachten tot 5 weken.. πŸ˜…
Ja ik denk dat ik nog 1 weekje wacht en dan via de site aanmelden.. je krijgt nu vaak al een echo met 7 weken toch?
  • Rapporteren
Yinnie
2 maanden geleden
Hoi! Hier vanmorgen ook een positieve test gehad! 😊 Nu als het goed is 4+3 zwanger.. Ik ga denk ik volgende week maandag bellen.
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op Yinnie
Hoi! Hier vanmorgen ook een positieve test gehad! 😊 Nu als het goed is 4+3 zwanger.. Ik ga denk ik volgende week maandag bellen.
Gefeliciteerd! Spannende tijd he... hoeveelste ronde was het bij jullie raak
  • Rapporteren
A.
2 maanden geleden
Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5+1, ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak!
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op A.
Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5+1, ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak!
OkΓ© en wanneer heb je een afspraak?
  • Rapporteren
Yinnie
2 maanden geleden
Reactie op Qtje
Gefeliciteerd! Spannende tijd he... hoeveelste ronde was het bij jullie raak
Ja spannend! In november gestopt met de pil, en nu dus zwanger. Erg snel, dit was bij ons andere kindje ook zo. Hier hebben we echt geluk mee. Bij jullie?
  • Rapporteren
Smuts
2 maanden geleden
Ik ben zwanger van de 6e heb ook net gebeld, over 3 weken afspraak, en weet niet eens of ik nu 4 of 8 weken zwanger ben πŸ™ˆ laatste ongesteldheid was een halve dag en had geen aparte klachten, maar die heb ik nu nog steeds niet.
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op Yinnie
Ja spannend! In november gestopt met de pil, en nu dus zwanger. Erg snel, dit was bij ons andere kindje ook zo. Hier hebben we echt geluk mee. Bij jullie?
Ah super fijn toch ! Mijn andere 2 kinderen zijn uit mijn vorige relatie.. Wij zijn in september gestopt en nu ronde 6 was het raak!!
  • Rapporteren
Melliee
2 maanden geleden
Afgelopen zondag een positieve test en gelijk maar aangemeld bij de verloskundige. Allereerste zwangerschap, dus geen idee wat normaal isπŸ™ˆ maar dat is met alles eigenlijk welπŸ™ˆ
  • Rapporteren
LPG
2 maanden geleden
Ik heb mij vanmorgen aangemeld bij de verloskundige praktijk. Ik vroeg nog aan hen wat voor een duur vd zwangerschap hierbij 'normaal' is en of ik niet wat te voorbarig ben. Dit gezien ik nu pas 4+2 ben. Ze gaf aan dat er gelijk gebeld mag worden wanneer je een positieve test in handen hebt. Voor hen is het fijn om zo snel mogelijk te weten, zodat ze het direct mee kunnen nemen in de planning!
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op LPG
Ik heb mij vanmorgen aangemeld bij de verloskundige praktijk. Ik vroeg nog aan hen wat voor een duur vd zwangerschap hierbij 'normaal' is en of ik niet wat te voorbarig ben. Dit gezien ik nu pas 4+2 ben. Ze gaf aan dat er gelijk gebeld mag worden wanneer je een positieve test in handen hebt. Voor hen is het fijn om zo snel mogelijk te weten, zodat ze het direct mee kunnen nemen in de planning!
Dan ga ik me ook aanmelden hihi
  • Rapporteren
Maartjevdvs
2 maanden geleden
Vanmorgen online aangemeld, hoop snel iets te horen! :)
  • Rapporteren
Qtje
2 maanden geleden
Reactie op Maartjevdvs
Vanmorgen online aangemeld, hoop snel iets te horen! :)
Ik heb me ook zojuist aangemeld.. hoever ben jij ?
  • Rapporteren
LisetteDenise
2 maanden geleden
Ik heb afgelopen donderdag gebeld en ben vandaag precies 5 weken πŸ₯°
  • Rapporteren
Noukiejjjj
2 maanden geleden
Vanmorgen contact gehad met een verloskundige praktijk.. hun gaven aan vanaf 5 weken. Dus kan me bijna aanmelden πŸ˜…πŸ™ƒ
  • Rapporteren
Maartjevdvs
2 maanden geleden
Reactie op Qtje
Ik heb me ook zojuist aangemeld.. hoever ben jij ?
Ik ben 4+4. Tis de eerste keer, dus ik heb geen idee! Merk het vanzelf wel als ze het te vroeg vinden πŸ˜‰
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
Hee! Ik ook vanochtend licht positief getest.. ik snap alleen niets hoe je kunt berekenen hoeveel je zwanger bent, wil je me dat eens uitleggen ;) Als het allemaal blijft plakken dan wil ik de verloskundige volgende week gaan bellen...
  • Rapporteren