104 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Hee! Ik ook vanochtend licht positief getest.. ik snap alleen niets hoe j ...
Ze tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie.

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Ze tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie.
9-1 is mijn laatste menstruatie begonnen, is het dan 4+4? Ook al was mijn ovulatie pas 29-1 (dag 21)...?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

9-1 is mijn laatste menstruatie begonnen, is het dan 4+4? Ook al was mijn o ...
Ja ze tellen altijd de eerste dag van je laatste menstruatie.. en met de echo word het altijd bijgesteld naar grootte van de vrucht

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Ja ze tellen altijd de eerste dag van je laatste menstruatie.. en met de ec ...
Okee dank je! 4+4 dan 😍

4 jaar geleden

Toevallig net gebeld met 6 weken ongeveer. Over 2 weken de eerste echo. Spannend!

4 jaar geleden

Hier ook meteen aangemeld (maandag) na de positieve test (zondag) bij precies 4 weken. Konden gewoon vooruit plannen en werd niet gek van op gekeken. Maar man, wat duren die 4 wachtweken lang! 😅 Blij dat er nog een kleine 1,5 week van resteert nu :)

4 jaar geleden

Ik heb meteen na mijn positieve test gebeld naar de verloskundige! Ik ben nu zelf 4+6 en door mijn eigen onrust en stress vandaag al een echo gehad 🙈 Vruchtje was goed en zelfs al via de normale echo te zien!

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ik heb meteen na mijn positieve test gebeld naar de verloskundige! Ik ben n ...
Herken je onrust helemaal! Vandaag licht positieve test, maar zooooo bang dat hij niet oploopt. Heb ook bijna geen klachten, dus daardoor voelt t extra kwetsbaar.. hopelijk morgenochtend een wat donkerdere test!

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Oké en wanneer heb je een afspraak?
Ik heb 27 februari mijn eerste echo!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Herken je onrust helemaal! Vandaag licht positieve test, maar zooooo bang d ...
Gefeliciteerd!! 🥰 Ik heb de ochtend er na met ochtend urine er nog 1 gedaan, mijn teststreep was er nog eerder dan de controle streep dus dat komt vast goed!! Mijn onrust is ook zooooo verschrikkelijk erg, vooral of alles goed gaat en blijft gaan, of het hartje wel klopt etc etc.. Maak mezelf soms helemaal gek haha 😅

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Gefeliciteerd!! 🥰 Ik heb de ochtend er na met ochtend urine er nog 1 ged ...
Jaa, ik heb het vooral de komende dagen! Als ik eenmaal een paar dagen over NOD een positieve duidelijke test heb dan ben ik blij!! Mijn ovulatie was 29-1 en ik denk mijn innesteling gevoeld te hebben 5-2, dus pas 12 dagen na ovulatie nu (wel nod voor mij). Hopelijk morgen een dikkere lijn!!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa, ik heb het vooral de komende dagen! Als ik eenmaal een paar dagen over ...
Is inderdaad lichtjes maar dat loopt zeker wel op!! Dit waren mijn testen. Was 2 dagen overtijd en 3 dagen met ochtendurine! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa, ik heb het vooral de komende dagen! Als ik eenmaal een paar dagen over ...
Ik heb mezelf bij de eerste ook zo gek gemaakt met die testen dus nu gewoon clear blue digitale ... niks geen streepje gewoon zwanger of niet zwanger

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Is inderdaad lichtjes maar dat loopt zeker wel op!! Dit waren mijn testen. ...
Super netjes zeg! Een paar dagen overtijd geeft toch wat zekerheid hè! Vind ‘overtijd’ zo’n lastig begrip, want een gemiddelde menstruatie is 14 dagen na ovulatie dus, dus dag 15 zou dan overtijd zijn. Bij mij zit er altijd tussen de 11 en 13 dagen tussen, dus voor mij is dag 12-14 al overtijd.. de test van vandaag is dag 12.. super spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Ik heb mezelf bij de eerste ook zo gek gemaakt met die testen dus nu gewoon ...
Jaaa, heb n cb liggen hoor! Maar wil die doen als t streepje wat donkerder is!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Super netjes zeg! Een paar dagen overtijd geeft toch wat zekerheid hè! Vi ...
Ja geeft zeker meer zekerheid! En vooral dat het al zo duidelijk was haha 😊 Is het ook zeker, zou dan inderdaad bij jou bij dag 15 een overduidelijke streep moeten staan! Spannend allemaal 🥰 Laat je even weten of die goed oploopt?

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ja geeft zeker meer zekerheid! En vooral dat het al zo duidelijk was haha � ...
Jaa zeker! Weet dat ik eigenlijk om de dag moet checken, maar voelt het elke ochtend te doen! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ja geeft zeker meer zekerheid! En vooral dat het al zo duidelijk was haha � ...
En hoeveelste ronde was het voor je?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

En hoeveelste ronde was het voor je?
Ben heel benieuwd 🥰 Ik ben sinds 2018 al niet meer aan de anticonceptie ivm lichamelijke klachten, wisten dus dat het een keer kon gebeuren maar 2 jaar later is het dus raak. Niet geplant wel gewenst en verwacht een keer haha.. Heb in totaal 3 testen gedaan en alle 3 overduidelijke positief 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ben heel benieuwd 🥰 Ik ben sinds 2018 al niet meer aan de anticonceptie i ...
Echt super fijn! Ik ben in juni 2019 gestopt en eigenlijk vanaf t begin met ovulatietesten gewerkt, nu in ronde 7 raak 🥳🥳 we gaan duimen dat alles netjes blijft zitten 🥰🥰