104 Reacties

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ben heel benieuwd 🥰 Ik ben sinds 2018 al niet meer aan de anticonceptie i ...
En heb je klachten?

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

En heb je klachten?
Ah wat super joh!! Wij hebben dat dus niet gedaan haha. Fijn dat het dan nu raak is!! 🥰 Daar gaan we toch voor dat alles goed blijft gaan. Ik ben extreem moe, hele opgezette borsten wie met elke aanraking echt pijn doen 😂 Misselijkheid valt mee, geef wel vaak na het avond eten wat over. In de ochtend totaal nergens last van!! Jij al ergens last van? 😊

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ah wat super joh!! Wij hebben dat dus niet gedaan haha. Fijn dat het dan nu ...
Eerlijk gezegd nergens last van.. af en toe wat lichte steekjes in m’n onderbuik/eierstok.. vannacht even licht misselijk.. maar verder niet eigenlijk! Als ik aan de zijkant van mijn linkerborst duw, dan voelt het een beetje beurs, maar dat kan ik niet eens een klacht noemen 😂 Ik heb ook niks gemerkt van ontpillen, dus ik denk dat ik gewoon niet zo gevoelig voor hormonen ben!! Toch maakt het weinig voelen me juist wel wat onzeker hoor!! Maar zolang ik nog merk dat ik relatief veel afscheiding heb, maak ik me niet zo’n zorgen 🥰

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Eerlijk gezegd nergens last van.. af en toe wat lichte steekjes in m’n onde ...
Heerlijk zeg!! Die lichte steekjes heb ik ook of soms een soort branderig gevoel paar seconden en trekt het weer bij haha. Hopen dat de rest ook zo makkelijk gaat 😂 Veel afscheiding had ik wel, echt ontzettend veel. Nu wat minder gelukkig maar voor mijn doen ook nog veel haha. Nee joh, de ene heeft meer klachten dan een ander. Zou ook blij zijn als ik dit behoud en niet meer ga ontwikkelen, lijkt me heerlijk!! 😂

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Heerlijk zeg!! Die lichte steekjes heb ik ook of soms een soort branderig g ...
Zeker heerlijk!! 🥰🥰

vor 4 Jahren

Ik heb gister gebeld ben 5 weken zwanger en heb 24 februari de eerste echo 😍

vor 4 Jahren

Reactie op Fiona1987

Ik heb gister gebeld ben 5 weken zwanger en heb 24 februari de eerste echo ...
O dat is fijn!! Ja ik heb gisteren online formulier ingevuld van de verloskundige dus hoor het vanzelf wel

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ja geeft zeker meer zekerheid! En vooral dat het al zo duidelijk was haha � ...
Vanochtend toch nog maar even getest.. zie niet echt verschil met gisteren (maar dat kan ook denk ik na 1 dag)... wat denken jullie? 🥰

vor 4 Jahren

Ben zojuist gebeld door de assistente en heb 3 maart de 1e echo.

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Vanochtend toch nog maar even getest.. zie niet echt verschil met gisteren ...
Ik zie laatste toch duidelijk wat “ donkerder “ zijn dan de vorige 2!! 😍 Zou het elke ochtend even testen tot zeker je NOD en kijken hoe het oploopt mits je genoeg testen hebt natuurlijk haha!

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ik zie laatste toch duidelijk wat “ donkerder “ zijn dan de vorige 2!! 😍 Z ...
Jaaa ga ik zeker doen! Mijn NOD was vandaag 🥳 blijf gewoon lekker testen deze week! Testen genoeg, had er net 16 besteld 😂😂😂 voor zaterdag eentje van clear blue klaarliggen 🍀🍀🍀

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ga ik zeker doen! Mijn NOD was vandaag 🥳 blijf gewoon lekker testen d ...
Dan moet het morgen zeker al stuk duidelijker zijn!! Wat leuk. Ben heel benieuwd ook met de clear blue 🥰 Hou me op de hoogte hoor!!

vor 4 Jahren

Heyy Ik heb gister om 5uur in de ochtend een zwangerschaps test gedaan en het kruisje verscheen al na 5 seconden😊. Ik heb gelijk de zelfde dag gebeld voor een afspraak. En op 5 maart heb ik mijn eerste echo en op 10 maart mijn intake😄

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Dan moet het morgen zeker al stuk duidelijker zijn!! Wat leuk. Ben heel ben ...
Jaaa ik ook! Spannend!! Wanneer heb jij gebeld naar de verloskundige? Ik zie dat veel meiden het meteen doen, maar lijkt me nog zo vroeg?

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ik ook! Spannend!! Wanneer heb jij gebeld naar de verloskundige? Ik ...
Ik heb me een dag later aangemeld via een formulier online. Mijn vk gaf aan dat ze dat heel fijn vonden ivm inplannen en ze dan ook alle tijd konden maken voor ons! Ben gisteren geweest voor een echotje en intake omdat ik het niet vertrouwde door mijn lichamelijke klachten en medicatie wie ik slik. Vruchtje was “ gezond “ en was heeel duidelijk te zien dus was goed zwanger volgens de vk 😂 Ben nu ook extreem misselijk sinds gisteren, blijf alles eruit spugen... Zelfs mijn drinken. Hou dat nu even in de gaten anders bel ik de vk over hoe en wat want lijkt me niet heel gezond voor de baby.. 🙈 Ben nu 5 weken dan

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ik heb me een dag later aangemeld via een formulier online. Mijn vk gaf aan ...
Aaaah ja! Misschien toch maar doen eind van de week dan! Een vriendin van me was na 3,5 week al bij de SEH, ook veel spugen en misselijk. Heeft dat de hele zwangerschap gehad, maar is wel een gezonde kleine uit geboren! Maar bij twijfel gewoon even advies vragen idd! 🍀

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Aaaah ja! Misschien toch maar doen eind van de week dan! Een vriendin van ...
Je kan je altijd aanmelden en dan wordt er vanzelf gebeld voor een afspraak!! Spannend allemaal 🥰 Ja ik hou het goed in de gaten en anders bel ik inderdaad wel even.. Want het is geestelijk en lichamelijk ook zwaar 24/7 misselijk, spugen alleen maar. Met elke slokje drinken of klein portie eten!

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Je kan je altijd aanmelden en dan wordt er vanzelf gebeld voor een afspraak ...
Zeker! En al snel ook! Je hoort ook vaak dat de klachten pas bij week 7 ofzo beginnen, en dan tot week 12.. hopelijk neemt het snel af!!

vor 4 Jahren

Reactie op Anoniempje29-2019

Zeker! En al snel ook! Je hoort ook vaak dat de klachten pas bij week 7 ofz ...
Ja heb er echt al gauw last van.. Maar volgens mijn vk en huisarts ben ik “ goed “ zwanger dus misschien verklaart dat ook een hoop 😂 Heb volgens mij echt super veel hormonen door mijn lief al gieren, zit onder de pukkeltjes en wordt met de dag heftiger haha 🙈

vor 4 Jahren

Reactie op MommyofN.

Ja heb er echt al gauw last van.. Maar volgens mijn vk en huisarts ben ik “ ...
En misschien heel gevoelig voor hormonen in zijn algemeenheid? Ik heb bijv. ook geen verschil gemerkt met stoppen met de pil, dus verwacht juist niet gevoelig ervoor te zijn.... Mijn huid is trouwens wel wat droger en n flinke onderhuidse pukkel op mijn wang sinds vandaag 😂