104 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

En misschien heel gevoelig voor hormonen in zijn algemeenheid? Ik heb bijv. ...
Normaal nooit last van hormonen gehad, jaren de prikpil gehad en krijg je een bonk met hormonen in 1 keer ingespoten natuurlijk en geen last van gehad. Maar nu ben ik volgens mij wel een lopende hormoonbonk 😂 Haha die gaat nog wel doorkomen denk ik, heerlijk allemaal. Maar het is het zo waard 🥰

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ja heb er echt al gauw last van.. Maar volgens mijn vk en huisarts ben ik “ ...
Ja hier net zo, zit onder de pukkels, verschrikkelijk.

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Dan moet het morgen zeker al stuk duidelijker zijn!! Wat leuk. Ben heel ben ...
Wat vind jij van de oploop? Laatste is van vanochtend😊 tijd om de verloskundige te bellen vandaag? 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat vind jij van de oploop? Laatste is van vanochtend😊 tijd om de verlosku ...
Mij is altijd verteld geworden. Een streepje is een streepje ;)

4 jaar geleden

Reactie op Valea

Mij is altijd verteld geworden. Een streepje is een streepje ;)
Jaa een streeepje is zeker eeen streeepje! Maar je hcg moet wel oplopen (bij de een misschien wat sneller dan bij de ander), anders kan dat betekenen dat de zwangerschap gestopt is en een miskraam komt.. maar in principe, geen bloed is goed! 😅

4 jaar geleden

Woensdag 11 maart intake + echo bij de verloskundige 🥰 duuuuuurt lang hahaha! 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat vind jij van de oploop? Laatste is van vanochtend😊 tijd om de verlosku ...
Gefeliciteerd!! 🥰 Een streepje is een streepje. Heb je al gebeld naar de vk? Zo ja wanneer is jullie eerste echo? Wat spannend allemaal!! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Ja hier net zo, zit onder de pukkels, verschrikkelijk.
Ik vindt het ook verschrikkelijk!! Heb er normaal amper last van, heel af en toe met mijn periode 1 of 2 maar nu haha...

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Gefeliciteerd!! 🥰 Een streepje is een streepje. Heb je al gebeld naar de v ...
Jaa toevallig net gebeld 11-3.. dus nog veeeeeel geduld 😂😂 nog 2 weken tot aan carnaval, dan nog 2 weken.. zo breekt het 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat vind jij van de oploop? Laatste is van vanochtend😊 tijd om de verlosku ...
Jaaaa bellen maar!! Duidelijk hoor.

4 jaar geleden

Precies 1 week geleden dat ik zwanger ben. Ik had de action zwangerschapstest gebruikt. Kon het niet geloven! Dus een clearblue gehaald, en ja hoor! Zwanger 1-2 weken. Gelijk verloskundige gebelt. Ik zou eerder afspraak kunnen krijgen maar ivm onregelmatige cyclus toch wat later ingepland. Dus 4 maart eerste echo ingepland.. ppfff dagen gaan zo sloom!! Blijkbaar is me gemiddelde cyclus 35 dagen.. dus ben nog maar kort zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Jaaaa bellen maar!! Duidelijk hoor.
Jaa 11-3 staat hij gepland 🥰🥰

4 jaar geleden

Ook net teruggebeld. 2 maart eerste echo, heel spannend

4 jaar geleden

Ik heb ook net gebeld :) ben vandaag 5+3 en heb de 24e de eerste afspraak staan! Hopen dat alles goed gaat 💕

4 jaar geleden

Reactie op Meliza-24

Ja hier net zo, zit onder de pukkels, verschrikkelijk.
Haha ik heb ook weer een puist :p jaren geen last van gehad

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa toevallig net gebeld 11-3.. dus nog veeeeeel geduld 😂😂 nog 2 weken to ...
Hahaha ken je spanning!! 😂 Ik mag 24e met de termijnecho. Vrijdag controle bij de gynaecoloog ivm dat we vannacht in het ziekenhuis zaten, hou niks binnen.. Dus heb zetpillen ervoor gekregen en vrijdag een extra controle!

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Hahaha ken je spanning!! 😂 Ik mag 24e met de termijnecho. Vrijdag controle ...
Oeee, wat rot! Zo kun je ook niet echt genieten... hopelijk snel wat minder misselijk 🍀 24e termijnecho? Die is toch pas na 12 weken normaal? Of.... hoe zit dat? 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Oeee, wat rot! Zo kun je ook niet echt genieten... hopelijk snel wat minder ...
Hoop ook inderdaad dat het snel aanslaat! Want zo is het genieten er idd niet bij.. Ja heb met 11 weken een termijn echo + kijken of het hartje goed klopt. Heb al een echo gehad en het vruchtje zag er goed uit dus hebben het doorgeschoven haha. Mocht ik eerder klachten hebben kan ik gewoon bellen direct 😊

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Hoop ook inderdaad dat het snel aanslaat! Want zo is het genieten er idd ni ...
Aaah 24 maart dan? Ik dacht februari, dat zou wel erg snel zijn!! Bij mij hebben ze ook gezegd idd dat ik altijd mag bellen als er iets is van te voren.. maar voor nu is er bij mij vooral juist niks😅 🥰🥰

4 jaar geleden

Vandaag ook terug gebelt en 5 maart de vroege echo!! 🤗 hopelijk vliegen de weken voorbij 🙈