59 Reacties

4 jaar geleden

Na 3 maanden dan ben je voor het grootste deel uit de gevaren zone

4 jaar geleden

Het liefst nu... zoveel moeite met wachten. De belangrijkste mensen (zoals onze ouders weten het wel al) Maar wil wel wachten tot de 10 of 12 weken 🙊

4 jaar geleden

Ik ben het van plan als onze echo goed is en ik rond de 12 weken ben, ook al wil ik het van de daken schreeuwen 🤫😁

4 jaar geleden

Ik ben tussen 4.5 en 5.5 week heb t al vertelt. Iedereen moet dat zelf weten. Wat je zelf wilt

4 jaar geleden

Hoihoi, Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben nu rond de 5 weken zwanger van ons eerste kindje heel pril nog en nu ik het typ besef ik het nog steeds niet, maar ik kon mijn mond niet houden tegenover onze naaste familie. Wij hebben het wel aan hen verteld. Ik denk dat als de eerste echo goed is ( Die heb ik over 4 weken) dat ik al helemaal mijn mond niet dicht kan houden..

4 jaar geleden

Als het aan mij ligt vandaag 😂 maar probeer m’n best te doen tot 10 week

4 jaar geleden

Ik ben nu 5,5 week. Wij willen in elk geval wachten op de eerste echo. Die hebben wij met 9 weken.

4 jaar geleden

Ik wacht tot na mn eerste echo elmet 7+2 dan hopen dat alles goed is dan. Vorige keer al vrij snel verteld, maar ging het met 5+1 mis... Dus vandaar dat ik nu liever even wacht.

4 jaar geleden

Ik ben vrijdag 6 weken. Wij hebben het al aan mijn ouders, schoonmoeder, mijn zusje en drie collega’s vertelt. Ik hoop verder sowieso te wachten, tot de eerste echo met 8,5 week. Dit is mijn tweede zwangerschap, en heb het idee dat ik nu soms al uit mijn broeken plof 😅

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! We hebben het onze ouders broers en zussen wel al verteld met 4+5. We wachten nu op de eerste echo voordat we het onze vrienden vertellen (dat is de 20e) en dan 12 weken voor de rest... als we dat vol houden 😂

4 jaar geleden

21e hebben wij de eerste echo (ben dan 8 bijna 9 weken) daarna gaan we het vertellen aan onze dochter en dan familie en daarna aan iedereen♡

4 jaar geleden

Als de 1e echo (8wkn) goed is vertellen we het onze ouders. Broer en zussen na de 12 wkn echo en de rest volgt daarna.

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap hebben wij het pas bij 14 weken verteld. Dit vanwege persoonlijke redenen. Iedereen was heel verbaasd dat we zwanger waren en het zo lang geheim konden houden

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Bik de eerste positieve test hebben wij het onze ouders verteld. Nadien hebben wij nog een test gedaan die nog positiever was dan de eerste en toen hebben wij het eigenlijk al aan onze broers, zussen en vrienden verteld. Mijn vriend kon het niet voor zich houden haha. Op het werk weten ze het ook al omdat ik toch wel veel last heb van misselijkheid.

4 jaar geleden

Wij zijn nu 6 weken en hebben het aan al de dichte familie en vrienden gezegd. Doordat ik kleuterjuf ben moet ik direct stoppen met werken wat het heel moeilijk maakt om te doen alsof het leven gewoon verder gaat. Wij hebben ook een kangoeroewoning met mijn schoonouders dus... ik had het liever even verzwegen maar dat is in onze situatie redelijk onmogelijk... 😅

4 jaar geleden

Wij waren vandaag bij de ING voor een hypotheek gesprek. Die man was - op iedereen in deze app na - de eerste die het nieuws mocht horen, hahahahaha. Wij willen wachten tot na de 1e echo, omdat mijn man uit een groot gezin komt. En aks 1 het weet weet de rest het ook vanzelf.

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben er maandag pas achtergekomen dat ik al bijna 4,5 weken zwanger ben. We hebben het al aan onze ouders en broers/zussen verteld. De rest komt na de 1e echo (21 maart) maar super moeilijk om het voor je te houden hoor haha

4 jaar geleden

@vickyr mag ik vragen waarom je moet stoppen met werken als kleuterjuf? Lijkt me best heftig ineens te moeten stoppen

4 jaar geleden

Reactie op EJH

@vickyr mag ik vragen waarom je moet stoppen met werken als kleuterjuf? Lij ...
Dan gok ik dat ze in Belgie woont. Daar moet je stoppen ivm ziektes/virussen als vijfde ziekte, cmv... Ik ben zelf ook kleuterjuf, ben doodzenuwachtig. Heb huisarts gebeld voor antistoffentest, de assistent wist niet eens of bet bestond en verwees me naar VK. Die zie ik over 2 weken...

4 jaar geleden

Na de 1e echo met 8 weken. Dan eerst de fam, de rest liefst niet voor de 10 weken, als het me lukt 😂