Wanneer testen

momof2!
4 maanden geleden
Volgen
Dames 14/15 is me nod maar ben beetje ongeduldig 14 is me schoonmoeder ook jarig. Wanneer zou ik kunnen testen ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
41 reacties
Mandytjh
4 maanden geleden
Je zou 14 kunnen testen met een vroege test. Een gewone test kan ook, maar dan is hij niet zo betrouwbaar.
  • Rapporteren
Mandytjh
4 maanden geleden
Reactie op Sydney
Wat is NOD?
Niet Ongesteldheids Dag. De dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden ^_^
  • Rapporteren
4keergeluk
4 maanden geleden
De 14e zou je kunnen testen. Ik had 5 óf 6 ongesteld moeten worden, maar had op de 5e een positieve test in handen 😍
  • Rapporteren
RebekkaO
4 maanden geleden
Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het vandaag nog niet. Slaap ontzettend slecht, ben in de nacht misselijk, hele dag wat lichte krampjes in mijn onderbuik en lies, alleen de 2 testen vanochtend waren negatief, iemand een idee?
  • Rapporteren
Mandytjh
4 maanden geleden
Reactie op RebekkaO
Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het vandaag nog niet. Slaap ontzettend slecht, ben in de nacht misselijk, hele dag wat lichte krampjes in mijn onderbuik en lies, alleen de 2 testen vanochtend waren negatief, iemand een idee?
Dan zou je hcg nog te laag kunnen zijn voor een positieve test, maar kan ook dat je later ongesteld wordt.. Spannend!
  • Rapporteren
RebekkaO
4 maanden geleden
Reactie op Mandytjh
Dan zou je hcg nog te laag kunnen zijn voor een positieve test, maar kan ook dat je later ongesteld wordt.. Spannend!
Dus over 2 dagen opnieuw testen?
  • Rapporteren
Angela Reijsmeijer
4 maanden geleden
Hi Ik zou proberen geduldig te zijn. Ik heb gewacht tot 5 dagen na mijn NOD dan heb je wat meer zekerheid.
  • Rapporteren
RebekkaO
4 maanden geleden
Hi Ik zou proberen geduldig te zijn. Ik heb gewacht tot 5 dagen na mijn NOD dan heb je wat meer zekerheid.
Dankjewel! Moeilijk dat wachten haha
  • Rapporteren
DB90
4 maanden geleden
Ik heb 3 dagen ervoor gedaan.. Had zo'n sterk gevoel dat ik zwanger zou zijn. En idd, er kwam een licht streepje te voor schijn. Paar dagen later nog wel een paar testen gedaan. Maar als je het echt zeker wil zou ik toch tot de 14e wachten.
  • Rapporteren
momof2!
4 maanden geleden
Reactie op DB90
Ik heb 3 dagen ervoor gedaan.. Had zo'n sterk gevoel dat ik zwanger zou zijn. En idd, er kwam een licht streepje te voor schijn. Paar dagen later nog wel een paar testen gedaan. Maar als je het echt zeker wil zou ik toch tot de 14e wachten.
Ja t ergste is geduld is niet mijn sterkste kant
  • Rapporteren
Wendiej
4 maanden geleden
Same here! 15 is mijn nod, zo spannend! Afwachten... innesteling moet nog plaatsvinden denk ik, dus eigenlijk zijn we nog niet echt zwanger. Ik kan ook niet wachten...
  • Rapporteren
Fiona1987
4 maanden geleden
Ik heb 2 dagen voor mijn nod getest deze was negatief. 2e test op nod en daar waren er 2 testen positief en 1 test negatief.
  • Rapporteren
momof2!
4 maanden geleden
Reactie op Wendiej
Same here! 15 is mijn nod, zo spannend! Afwachten... innesteling moet nog plaatsvinden denk ik, dus eigenlijk zijn we nog niet echt zwanger. Ik kan ook niet wachten...
Ja vandaag of morgen is de inessteling. 1 februari was me eisprong.
  • Rapporteren
Wendiej
4 maanden geleden
Reactie op momof2!
Ja vandaag of morgen is de inessteling. 1 februari was me eisprong.
Bij mij echt exact hetzelfde!! Duimen! Ben jij ook zo gericht op je lijf, of je iets voelt?
  • Rapporteren
momof2!
4 maanden geleden
Reactie op Wendiej
Bij mij echt exact hetzelfde!! Duimen! Ben jij ook zo gericht op je lijf, of je iets voelt?
Helaas wel. Maar moet ook vaker naar de wc enzo drm maar kan ook vals alarm zijn. Heb ook krampen in me buik
  • Rapporteren
Wendiej
4 maanden geleden
Reactie op momof2!
Helaas wel. Maar moet ook vaker naar de wc enzo drm maar kan ook vals alarm zijn. Heb ook krampen in me buik
Ik hoop het voor je 🤞🏻🍀
  • Rapporteren
momof2!
4 maanden geleden
Dames 14/15 is me nod maar vandaag hadden ze vis gebracht en ik ging bijna over me nek door de geur. En heb ook steken links onderin is dat inesstelings pijn? Weet niet voel me zo niet mezelf
  • Rapporteren
Wendiej
4 maanden geleden
Reactie op momof2!
Dames 14/15 is me nod maar vandaag hadden ze vis gebracht en ik ging bijna over me nek door de geur. En heb ook steken links onderin is dat inesstelings pijn? Weet niet voel me zo niet mezelf
Hoe gaat het nu met je?
  • Rapporteren