41 Reacties

4 jaar geleden

Je zou 14 kunnen testen met een vroege test. Een gewone test kan ook, maar dan is hij niet zo betrouwbaar.

4 jaar geleden

Wat is NOD?

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Wat is NOD?
Niet Ongesteldheids Dag. De dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden ^_^

4 jaar geleden

De 14e zou je kunnen testen. Ik had 5 óf 6 ongesteld moeten worden, maar had op de 5e een positieve test in handen 😍

4 jaar geleden

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het vandaag nog niet. Slaap ontzettend slecht, ben in de nacht misselijk, hele dag wat lichte krampjes in mijn onderbuik en lies, alleen de 2 testen vanochtend waren negatief, iemand een idee?

4 jaar geleden

Reactie op RebekkaO

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het vandaag nog niet. ...
Dan zou je hcg nog te laag kunnen zijn voor een positieve test, maar kan ook dat je later ongesteld wordt.. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Dan zou je hcg nog te laag kunnen zijn voor een positieve test, maar kan oo ...
Dus over 2 dagen opnieuw testen?

4 jaar geleden

Reactie op RebekkaO

Dus over 2 dagen opnieuw testen?
Ja zou ik wel doen!

4 jaar geleden

Hi Ik zou proberen geduldig te zijn. Ik heb gewacht tot 5 dagen na mijn NOD dan heb je wat meer zekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op Angela Reijsmeijer

Hi Ik zou proberen geduldig te zijn. Ik heb gewacht tot 5 dagen na mijn NOD ...
Dankjewel! Moeilijk dat wachten haha

4 jaar geleden

Ik heb 3 dagen ervoor gedaan.. Had zo'n sterk gevoel dat ik zwanger zou zijn. En idd, er kwam een licht streepje te voor schijn. Paar dagen later nog wel een paar testen gedaan. Maar als je het echt zeker wil zou ik toch tot de 14e wachten.

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Ik heb 3 dagen ervoor gedaan.. Had zo'n sterk gevoel dat ik zwanger zou zij ...
Ja t ergste is geduld is niet mijn sterkste kant

4 jaar geleden

Same here! 15 is mijn nod, zo spannend! Afwachten... innesteling moet nog plaatsvinden denk ik, dus eigenlijk zijn we nog niet echt zwanger. Ik kan ook niet wachten...

4 jaar geleden

Ik heb 2 dagen voor mijn nod getest deze was negatief. 2e test op nod en daar waren er 2 testen positief en 1 test negatief.

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Same here! 15 is mijn nod, zo spannend! Afwachten... innesteling moet nog p ...
Ja vandaag of morgen is de inessteling. 1 februari was me eisprong.

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Ja vandaag of morgen is de inessteling. 1 februari was me eisprong.
Bij mij echt exact hetzelfde!! Duimen! Ben jij ook zo gericht op je lijf, of je iets voelt?

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Bij mij echt exact hetzelfde!! Duimen! Ben jij ook zo gericht op je lijf, o ...
Helaas wel. Maar moet ook vaker naar de wc enzo drm maar kan ook vals alarm zijn. Heb ook krampen in me buik

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Helaas wel. Maar moet ook vaker naar de wc enzo drm maar kan ook vals alarm ...
Ik hoop het voor je 🤞🏻🍀

4 jaar geleden

Dames 14/15 is me nod maar vandaag hadden ze vis gebracht en ik ging bijna over me nek door de geur. En heb ook steken links onderin is dat inesstelings pijn? Weet niet voel me zo niet mezelf

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Dames 14/15 is me nod maar vandaag hadden ze vis gebracht en ik ging bijna ...
Hoe gaat het nu met je?