41 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Hoe gaat het nu met je?
Nog steeds kwaaltjes.. is nu 4/5 dagen voor nod. Twijfel om te testen maar ben bang dat ie nog negatief zal zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Hoe gaat het nu met je?
Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij testen?

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij testen?
Euh Ja... Ik heb vanochtend mijn eerste vroege test gedaan, écht stom misschien. Ik heb van die zeer gevoelige testen, maar negatief dus. Logisch natuurlijk, maar kon niet wachten. Ben er ineens wel van overtuigd dat ik dus niet zwanger ben. Denk dat ik ook geen symptomen heb. Wat natuurlijk ook niet hoeft. Ben alleen extreem moe, maar dat kan ook van de stres komen. Pfff.. Ik wil het zo graag.. schaam me dat ik zo obsessief bezig ben, maar kan mezelf niet remmen merk ik... hoe voel jij je? Nog steeds misselijk enzo? Ik hoop het echt voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Euh Ja... Ik heb vanochtend mijn eerste vroege test gedaan, écht stom missc ...
Zojuist een Kruidvat 2v5 test gedaan maar die was negatief.. over paar dagen weer of ben ik gewoon niet zwanger? Ik voel me zo anders geenidee. Wellicht was het ook nog veel te vroeg om te testen.. vorige zwangerschap was ik 1 of 2 dagen overtijd volgens mij. Was vergeten te testen zelfs

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Zojuist een Kruidvat 2v5 test gedaan maar die was negatief.. over paar dage ...
Dit was de mijne... we houden de hoop erin! Het is inderdaad nog veel te vroeg, ik test denk ik vrijdagochtend en dan zondagochtend nog een keer als ik inmiddels nog niet ongesteld ben geworden...

4 jaar geleden

Dat verschilt heel erg per persoon denk ik. Meeste mensen zeggen altijd wacht tot week 5, dan weet je het zeker. Ik zou zeggen luister naar je lichaam. Ik voelde me in week 3 echt niet lekker. Wilde geen pijnstilling gebruiken, want je weet maar nooit. Dus dacht ik doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Onverwacht stond ik in week 3, dag 4 al te kijken naar een positieve test. Nu alweer 5+1, over 2 weken onze eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Moontjepoel

Dat verschilt heel erg per persoon denk ik. Meeste mensen zeggen altijd wac ...
Mag ik vragen met welke test je had getest?

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Mag ik vragen met welke test je had getest?
De clearblue met weken indicator.

4 jaar geleden

Reactie op RebekkaO

Dus over 2 dagen opnieuw testen?
Heb je al opnieuw getest?

4 jaar geleden

Reactie op Moontjepoel

Dat verschilt heel erg per persoon denk ik. Meeste mensen zeggen altijd wac ...
Dat denk ik ook hoor! Ik dacht afgelopen zaterdag wat steekjes in m'n buik te voelen en omdat ik zo ongeduldig ben vanmorgen toch maar een test gedaan terwijl aankomend weekend pas m'n nod is. Er kwam al redelijk snel een streepje tevoorschijn, nu hopen dat het blijft zitten 🍀

4 jaar geleden

Merk dat ik weer ongelofelijke testdrang heb, voel me echt obsessed ofzo. Ik wil dit al zo lang zo graag... waar ik van t weekend nog extreem vermoeid was heb ik nu nergens last van. Ook echt 0 symptomen. Alleen wat hoofdpijn, maar ik las dat hoofdpijn met name gevolg zou zijn van vermoeidheid en misselijkheid en daar heb ik dus geen last van. Geen extra afscheiding, geen gevoelige borsten, geen eetbuien, geen krampjes, geen stemmingswisselingen, niks... Hadden jullie wel iets van symptomen in de loop van week 3?

4 jaar geleden

Dat denk ik ook hoor! Ik dacht afgelopen zaterdag wat steekjes in m'n buik ...
Gefeliciteerd!! Welke test heb je gedaan? Weet je ook wanneer je eisprong was?

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Merk dat ik weer ongelofelijke testdrang heb, voel me echt obsessed ofzo. I ...
In de loop van week 3 kreeg ik wat steekjes in mijn buik en werd ik elke dat vermoeider.. Dit was bij mijn vorige zwangerschap totaal niet! Toen merkte ik helemaal niks.. Dus dat zegt ook niks..

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

In de loop van week 3 kreeg ik wat steekjes in mijn buik en werd ik elke da ...
Thanks 😊

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Gefeliciteerd!! Welke test heb je gedaan? Weet je ook wanneer je eisprong w ...
Dank je! Ik durf alleen nog niet al te blij te zijn omdat ik nog voor m'n nod zit. Ik heb de extra gevoelige dipsticks van sensitest gebruikt en mijn eisprong was op 31-1 of 1-2.

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Dit was de mijne... we houden de hoop erin! Het is inderdaad nog veel te vr ...
Mijn eisprong was 24 januari. Was ook veel te nieuwsgierig en dus achteraf veel te vroeg al getest🙈 dacht dat ik niet zwanger was. maandagochtend nog een keer getest en toen was dit de uitslag. Misschien nog even een paar dagen wachten tot je menstruatie zou moeten beginnen en dan hoop ik dat jij ook een mooie test in handen mag hebben❤️ veel succes met deze spannende tijd!

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Mijn eisprong was 24 januari. Was ook veel te nieuwsgierig en dus achteraf ...
Whahaaa!! Wat fijn 🥰 gefeliciteerd!! Ik moet inderdaad nog eventjes geduld hebben! Spannend!! 😅

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Heb je al opnieuw getest?
Heb jij al opnieuw getest?

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Heb jij al opnieuw getest?
Ik ben ongesteld geworden en jij?

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Ik ben ongesteld geworden en jij?
Ik ben net ongesteld geworden...