73 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het mijn schoonfamilie ook gelijk vertelt altijd, zelf heb ik geen familie behalve 1 broertje en die weet het ook. Ben 34 jaar en 6 wk zwanger van de 5de🤭

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Mijn beste vriendinnetje is vorig jaar met 25 weken bevallen van een meisje ...
Heftig ik heb dit helaas ook meegemaakt met 27 weken zwanger van een zoon er zat een knik in de navelstreng, had wel al 2 kids van nu 14 en 10.... Daarna jaar gewacht weer geprobeert en heb echt de 3mnd gewacht maar kreeg tich met 14weken een miskraam...en iedereen wist het😶.half jaar later weer zwanger en ondertussen is ze 1 en bn ik zwanger van de 5de heb het gewoon gezegt want als het fout gaat 6,16,40 weken gaat het fout hetbzegt inderrdaad niks helaas.Ik hoop dat je beste vriendin het gewoon blijf proberen en dat met haar meerdere mamas zijn en niet alleen is met deze nare gebeurtenis heb zelf ook 2 vriendinnen waar baby met 6mnd waren geboren en na maand helaas overleden, niets is erger dan het verlies van een kind😔

4 jaar geleden

Ik heb het m'n zus gelijk verteld. Volgende week vrijdag de 21e hebben we de eerste echo. Als alles goed is, vertellen we het waarschijnlijk aan de rest van de familie. Afgelopen november ben ik bevallen met 18 weken. De kleine uk leefde helaas niet meer. Dus vindt het wel fijn dat sommigen het weten, mocht het weer mis gaan. Dus voor iedereen is het anders. Al vindt ik het wel heel moeilijk om m'n mond te houden.

4 jaar geleden

Ik ben bijna 5 weken zwanger. En twijfelen ook erg wanneer we het aan iemand gaan vertellen. Bij ons weet nog niemand het. We hebben maandag 2 maart de eerste echo. Daarna pas vertellen? Of tegen ouders en schoonouders al daarvoor? Lastig!

4 jaar geleden

Reactie op Susan1988

Ik ben bijna 5 weken zwanger. En twijfelen ook erg wanneer we het aan ieman ...
Waar je jezelf goed bij voelt! Mijn vriend ging de dag dat we het wisten op vakantie en omdat ik er met iemand over wilde kunnen praten heb ik het de volgende dag een vriendin verteld. We hebben onze ouders, broers en zussen uitgenodigd voor een 😇 verjaardag 😇 het weekend na de eerste afspraak bij de vk.

4 jaar geleden

Wij hebben besloten om te kijken hoe lang het duurt voordat iedereen het door heeft. Dit word ons 3e kindje. Bij de 1e 2 gewoon bij 12wk verteld. Ik heb nu een weddenschap met me vriend dat ik het tot zowiezo 5mnd een soort van verborgen kan houden. Hij zegt van niet😂 the game is on!

4 jaar geleden

Leuk kaartje gehaald en rompertje en vrijdag gaan we het al cadeutje geven.. maar wat zal ik in de kaart schrijven?

4 jaar geleden

Reactie op Debbymekelenkamp

Wij hebben besloten om te kijken hoe lang het duurt voordat iedereen het do ...
Ik ben nu al benieuwd! 😂

4 jaar geleden

Reactie op JosjeN

Ik ben nu al benieuwd! 😂
Jaa ik ook! Ben nu al aam het google voor losse jurkjes enz haha😂 ga het hem niet te makkelijk maken

4 jaar geleden

Reactie op Susan1988

Ik ben bijna 5 weken zwanger. En twijfelen ook erg wanneer we het aan ieman ...
Wij ook 2 maart de eerste echo & vertellen het daarna ook aan ouders/schoonouders. Maar moet wel zeggen dat ik het erg lastig vind om niet nu al met ze te delen, haha.

4 jaar geleden

Eind deze maand mogen we voor onze eerste echo gaan ☺️ Daarna wil ik het mijn dochter vertellen 😁 Ik zou met de familie en schoonfamilie willen wachten tot 12weken. En daarna de zussen en de broers 😉

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger. We hebben het ouders en onze zussen direct verteld. Werk vrienden en dergelijke wachten we mee tot naar de eerste echo. ( wel lastig je mond te houden )

4 jaar geleden

Morgen na werk gaan we naar me schoonouders en gaan we daar eten, ik ga koken en na eten willen we het cadeutje geven.. (rompertje en baby badjas) en een kaartje. Maar we hebben geen idee wat we in het kaartje moeten schrijven. Iemand tips want ik begin hem daar over lichtelijk te stressen nu.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Morgen na werk gaan we naar me schoonouders en gaan we daar eten, ik ga kok ...
Ik weet niet of je er überhaupt iets in moet zetten... de boodschap op de kaart zeg precies wat het moet zeggen! Je zou iets kunnen zetten vanuit de baby, dus ik heb super veel zin om jullie te zien of tot snel of iets dergelijks. Alles is goed denk ik in dit geval! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik weet niet of je er überhaupt iets in moet zetten... de boodschap op de k ...
Ja zoiets dacht ik ook al naar wou even feedback hebben. Voelt net alsof ik morgen me examen heb zo zenuwachtig ben ik. Maar eerst vanavond en morgen & werken en dan bekendmaking🥰

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja zoiets dacht ik ook al naar wou even feedback hebben. Voelt net alsof ik ...
Snap ik hoor! Ik kan ook echt bijna niet wachten, maar vooral van positieve spanning! Helaas gaan wij nog 4 weken wachten en vertellen het pas na de echo op 11-3...

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Morgen na werk gaan we naar me schoonouders en gaan we daar eten, ik ga kok ...
De uitgerekende maand met een hartje?

4 jaar geleden

Wij wachten tot we onze eerste echo hebben gehad en dat is over 5 weken. Voor je gevoel duurt dat nog zo lang.. kan niet wachten als die weken voorbij zijn. Zit puur uit voorzorg dat we het hartje hebben gehoord en de echo er goed uit ziet:)

4 jaar geleden

De uitgerekende maand met een hartje?
Oeh ja heel simpel gewoon oktober met hartje er achter😍😍😍

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Wij wachten tot we onze eerste echo hebben gehad en dat is over 5 weken. V ...
Voelt idd super lang hè! Bij ons nog 4 weken.. maar toen bedacht ik me dat het korter duurt als een normale cyclus van mij.. dus dat voelt een stuk korter! Ik heb 7 rondes kunnen wachten, dus die 4 weken gaan ook gewoon vliegen 🥳🥳