73 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Wij wachten tot we onze eerste echo hebben gehad en dat is over 5 weken. V ...
Snap ik. Maar wij delen alles met schoonouders en als het niet goed zou zijn zou ik het ook willen delen en niet van ja ik 'was' zwanger. Wil het allemaal delen me vriend die kan ook niet meer wachten om het te zeggen haha

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Voelt idd super lang hè! Bij ons nog 4 weken.. maar toen bedacht ik me dat ...
Ja dat snap ik ook en vooral als je 7 ronders heb moeten wachten. Ach voor je het weet zijn die weken ook zo voorbij alleen het rotte is als ik ze tussen door zie is het gewoon moeilijk om je mond te houden terwijl ik denk jullie moesten is weten 😂😁.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Snap ik. Maar wij delen alles met schoonouders en als het niet goed zou zij ...
Ja dan snap ik jou situatie. Voor ons is dat iets makkelijker aangezien mijn schoonouders ruim een uur afstand van ons wonen. Voor je het weet zijn die weken voorbij😋

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja dan snap ik jou situatie. Voor ons is dat iets makkelijker aangezien mij ...
Ja bij ons is 15 minuten haha. En we eten daar elke vrijdag dus daarom morgen ook zeggen omdat we daar toch al eten dus ze verwachten niks ofzo haha

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja bij ons is 15 minuten haha. En we eten daar elke vrijdag dus daarom morg ...
Oh leuk vooral als ze niets verwachten super leuk om dan goed nieuws te vertellen:) succes en geniet er van.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja dat snap ik ook en vooral als je 7 ronders heb moeten wachten. Ach voor ...
Dat heb ik ook enorm!!! Vooral: ‘je moest eens weten’.. Ik zou het ook best nu al willen vertellen, omdat ook als t misgaat kan het juist fijn zijn om die steun te hebben. Mijn vriend wil dat liever niet, die vertrouwd onze moeders niet helemaal op dat ze hun mond kunnen houden en is bang dat ze zich verspreken 😂😂 dus zolang het me nog lukt het voor me te houden, wachten we tot 11-3 en anders kan het altijd nog eerder! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dat heb ik ook enorm!!! Vooral: ‘je moest eens weten’.. Ik zou het ook bes ...
Haha wat jij allemaal beschrijft hebben wij precies het zelfde!! Echt te grappig dit. Wij wachten tot 16-3 en dan as alles goed is kunnen wij het van de daken schreeuwen. Fingers crossed😁🥰

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Oh leuk vooral als ze niets verwachten super leuk om dan goed nieuws te ver ...
Ik twijfel nu wel.. hebben die set van Very Important Baby gehaald maar daar uit merken ze meteen dat om kindje gaat, want de rompertjes die ik had besteld heb ik nog niet binnen dus vanmorgen maar afgebeld en krijg me geld terug! (Vrijdag besteld en nog niks kan echt niet😔) maar ene kant ze verwachten het totaal niet dus ze zouden het denk ik als grapje zien en dan schuif ik de kaart naar ze toe zo van. Jullie worden opa en oma en daarin dan alleen oktober 2020!🥰 is dat een idee? Want nu ik het typ word ik er blij van

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Haha wat jij allemaal beschrijft hebben wij precies het zelfde!! Echt te gr ...
En wat is er 16-3? De eerste echo ook? Want je bent nu al 6 weken, dus dat is best laat dan toch?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

En wat is er 16-3? De eerste echo ook? Want je bent nu al 6 weken, dus dat ...
Ik heb 9-3 ook pas de eerste echo en ik ben ook al 6 weken!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik twijfel nu wel.. hebben die set van Very Important Baby gehaald maar daa ...
Je moet vooral doen waar JULLIE blij van worden denk ik! Want dat kan per persoon zo verschillen.. als jij je hier goed bij voelt zou ik het lekker op deze manier doen 😘 je kunt het niet fout doen 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

En wat is er 16-3? De eerste echo ook? Want je bent nu al 6 weken, dus dat ...
Ja klopt, wij vonden het ook laat want bent dan 11 weken. 2 weken ervoor hebben we de intake maar ze zei dat allemaal normaal was om zo te doen. Ik lees ook echt over dat iedereen met 8/9 weken al echo hebben maar ik 11 weken pas dus de 16-3.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik twijfel nu wel.. hebben die set van Very Important Baby gehaald maar daa ...
Haha tuurlijk is dat een leuk idee! Ik zou zeggen lekker doen waar jij je goed bij voelt! Als ik dit soort dingen typ word ik ook al helemaal happy haha.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja klopt, wij vonden het ook laat want bent dan 11 weken. 2 weken ervoor he ...
Om even in te chippen.. Ik heb pas 9 maart eerste en dan 24 maart de termijn echo en pas 24ste me intake gesprek. Probeer zo min mogelijk naar andere te kijken maar vinden het ook lang duren dan ben ik al 12 weken voorbij. Kunnen ze net zo goed al meteen op downsyndroom enzo testen en alle andere testjes doen.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Om even in te chippen.. Ik heb pas 9 maart eerste en dan 24 maart de term ...
Maar dat klopt ongeveer wel hoor, want 9-3 ben je 8-9 weken, en dan de volgende 12! Ik heb hem ook de 11e dus denk dat dat wel een beetje klopt.. alleen apart dat de intake pas later is, bij mij is dAt gelijk, maar volgens mij heeft iedere praktijk zijn eigen procedures!

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja klopt, wij vonden het ook laat want bent dan 11 weken. 2 weken ervoor he ...
Aah dus de intake heb je dan wel met 9 weken! En bij 12 weken krijg je normaal termijnecho dus dat zit dan misschien bij elkaar in 1 ofzo.. Bij mij is 11-3 de echo en intake tegelijk, de rest zie ik daarna weer wel...

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar dat klopt ongeveer wel hoor, want 9-3 ben je 8-9 weken, en dan de volg ...
Ja ik vindt appart want meeste mensen hebben bij eerste echo gewoon intake wat logisch is maar misschien zitten ze vol

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja ik vindt appart want meeste mensen hebben bij eerste echo gewoon intake ...
Zou ook kunnen idd! Ik zou eigenlijk n week eerder mogen, maar bij mij zaten ze dan ook al vol. Wel blij dat ik zo vroeg gebeld heb toch.. wilde eerst wachten tot volgende week..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Zou ook kunnen idd! Ik zou eigenlijk n week eerder mogen, maar bij mij zat ...
Ik heb die donderdag meteen al aanmeld formulier in gevuld en ben maandag ochtend terug gebeld. Is ook maar 1 in winterswijk waar we terecht kunnen dus denk dat daarom al zo snel vol zit

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Aah dus de intake heb je dan wel met 9 weken! En bij 12 weken krijg je norm ...
Ja zo zit het in elkaar. Ze zei dat het normaal was dus ik denk oké Naja prima is voor mij ook de eerste keer en heb geen flauw idee hoe het allemaal in elkaar zit haha. Zitten we dicht bij elkaar met de echo, spannend! Kijk er zo naar uit:)