73 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Zou ook kunnen idd! Ik zou eigenlijk n week eerder mogen, maar bij mij zat ...
Ja dat zal bij mij net zo zijn dat het zo vol zit. Toch blij dat je eerder hebt gebeld:)

4 jaar geleden

Wij gaan het onze ouders vertellen na de 1e echo (5maart) ik ben dan 8 weken.. en als het goed zit vertellen we het de rest pas na de 11/12 weken echo.. vind zo moeilijk om me mond te houden.. dan ben ik bij me ouders en dan denk ik echt van jullie worden fewoon opa en oma maar jullie weten het nog niet 😅 voor mijn schoonouders nog geen idee hoe we het gaan vertellen of wat we gaan geven. maar voor mijn moeder heb ik wel al een idee.. ze is echt gek van haken en nu zag ik dat ze leuke boekjes hebben met haken voor de baby . Dus ben benieuwd als ze het boekje krijgt of ze de hint snapt 🙈😅🤗

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Om even in te chippen.. Ik heb pas 9 maart eerste en dan 24 maart de term ...
Ja ik snap je gevoel dat heb ik net zo maar ja ik laat het gewoon over me heen komen meer kan je ook niet doen. Twijfelen echt om die testen zoals nipt en downsyndroom te laten doen. Als het zo is dan nog zou ik de zwangerschap niet beëindigen. Dus wil het liever denk ik helemaal niet weten.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja ik snap je gevoel dat heb ik net zo maar ja ik laat het gewoon over me h ...
Ja snap ik heel goed! Wij hebben besloten het wel te doen zou voor ons niks veranderen maar dan kunnen we er tekening me houden met huis inrichten enzo. Maar ik zie het 9 maart wel spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja ik snap je gevoel dat heb ik net zo maar ja ik laat het gewoon over me h ...
Ik twijfel ook om die testen te laten doen.. mijn vriend wilt het heel graag maar van mij hoeft het eigenlijk niet zo.. lastigg

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Wij gaan het onze ouders vertellen na de 1e echo (5maart) ik ben dan 8 weke ...
Spannend! Wij ook 5 maart de eerste echo 🙊. Nog drie weken... Kan ook niet wachten

4 jaar geleden

Reactie op LisetteDenise

Spannend! Wij ook 5 maart de eerste echo 🙊. Nog drie weken... Kan ook niet ...
Ja spannend he.. en wat leuk dezelfde datum!! Volgend weekend krijgen we een kitten erbij.. dus dat gaat vast voor wat afleiding zorgen voor het afwachten 😅

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Ik twijfel ook om die testen te laten doen.. mijn vriend wilt het heel graa ...
Nee ik snap je. Heel vervelend. Ik ben bang dat mocht er toch wat zijn de rest met de zwangerschap er zo mee bezig te jij zonder dat ik er nog van kan genieten.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Nee ik snap je. Heel vervelend. Ik ben bang dat mocht er toch wat zijn de r ...
Wij gaan het wel laten doen, beide!

4 jaar geleden

Ik heb het mijn ouders verteld, me zusjes en paar collega's op t werk! & me beste vriendin want we zijn samen zwanger 😁 reden dat ik het ook nog niet veder vertel is dat we begin dec miskraam hebben gehad. ❤

4 jaar geleden

Moeilijk he om het voor je te houden! Ik ben vandaag 6+4 weken na een miskraam in december. Vandaag een echo gehad met een mooie hartslag! Durf nu pas te geloven dat het echt is en wil het nu graag aan mijn ouders zus en beste vriendin vertellen. Als het aan mijn man ligt wachten we nog tot 13 weken maar dat ga ik niet volhouden! Bij mijn vorige zwangerschap (wat miskraam werd) heb ik het meteen aan iedereen verteld, deze keer dus iets langer gewacht. Maar is voor iedereen persoonlijk anders!

4 jaar geleden

Wanneer het goed voelt voor jouw om te vertellen, de geschikte tijd om het te zeggen is voor iedereen anders

4 jaar geleden

Wij gaan het na de eerste echo vertellen denk ik, dat is volgende week. Dan ben ik 6w+2. Vorig jaar een miskraam gehad en toen hebben we het niet verteld, maar nu wil ik het wel vroeg vertellen.